|

لونا قاتل شیبااینو چه نقشه ای دارد؟!

SHIBAINU

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، قصد دارد تا استیبل کوین UST Terra را به اشتراک بگذارد..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، قصد دارد تا استیبل کوین UST Terra را به اشتراک بگذارد.به همین دلیل ممکن است که کاربران تا 19.63٪ بازده درصدی سالانه (APY) کسب کنند.وصرافی ارزهای دیجیتال اطلاعاتی در مورد راه اندازی DeFi Staking در آگوست 2020 داده اند که در ابتدا  کاربران می توانند Dai، استیبل کوین بومی پلتفرم MakerDAO را به اشتراک بگذارند.Staking شرایطی را کاربران فراهم می کند تا با قفل کردن و هولد دارایی های دیجیتال خود در یک پلتفرم هوشمند، درآمد غیرفعالی کسب کنند.

با توجه به گزارش‌های موجود LUNA، ارز رمزنگاری شده شبکه Terra، توانست به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 119.18 دلار دست یابد.Terra’s UST یکی از بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار 16.6 میلیارد دلاری در بازار رمز ارز ها می باشد. برخلاف USDT Tether و USDC Circle، اکنون توسط هر حزب متمرکز حمایت میشود.

آیا UST قابل اعتماد است؟

 اAnchor Protocol نسبت به رقبای مانند Dai و USDC APY سطح بالاتری دارد (چه رسد به نرخ های بانکی سنتی). بنیانگذار Terra، Do Kwon بر این باور است که با این نرخ اکنون برای بیش از 30 میلیون کاربر Binance در توئیتی وجود دارد.

به همین دلیل هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه بلندمدت خواهد بود یا خیر،چون خیلی از کاربران و سرمایه‌گذاران نسبت به اینکه این پروژه پایدار است یا نه دوبه شک هستند.UST برای مدت کوتاهی در دسامبر 2020 روند خود را از دست داد و به 0.86 دلار کاهش یافت. همچنین در ماه مه گذشته به زیر 1 دلار سقوط کرد. 

با توجه به گزارشات موجود نشان می دهد که بنیاد Luna Guard، نهادی که توسط Terraform Labs ایجاد شده است، شروع به انباشت بیت کوین برای کمک به پشتیبانی از میخ UST در دوره های نوسان شدید بازار کرد. با این حال، اگر قیمت بیت کوین کاهش شدیدی داشته باشد، ممکن است قیمت به سمت پایین پیش برود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها