|

کمک رسان دوج کوین

نیاز اساسی دوج کوین فاش شد!

DOGCOIN

ایلان ماسک و توییتر Dogecoin را نجات می دهند رالی 16 درصدی امروز بزرگترین افزایش یک روزه ای بود که Dogecoin نسبت به چهار ماه گذشته ثبت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک و توییتر Dogecoin را نجات می دهند رالی 16 درصدی امروز بزرگترین افزایش یک روزه ای بود که Dogecoin نسبت به چهار ماه گذشته ثبت کرده است. اکنون از آنجایی که Dogecoin هیچ پیشرفت خیره‌کننده‌ای در زمینه توسعه نداشته، به نظر می‌رسد تنها دلیل احتمالی که می‌تواند باعث افزایش و کمک آن شود، توسعه توییتر ایلان ماسک باشد.عضویت DogeFather در هیئت مدیره توییتر ممکن است یک محرک غیرمستقیم برای این توکن باشد.

 

WhatsApp Image 2022-04-07 at 22.59.06

 ممکن است دوج کوین تمام زیان های سال 2022 را جبران کند. در واقع، در عرض 24 ساعت، بیش از 120 هزار دارنده DOGE که از دسامبر 2021 متحمل ضرر شده بودند، سرانجام  سود کسب کردند.همچنین لازم به ذکر است که در حالی که DOGE در اواخر ژانویه همچنان در حال کاهش بود، حدود 30 درصد از کل عرضه (32 میلیارد DOGE)  خود را در نگهداری کوتاه مدت به بیش از سه ماه تغییر داد.

WhatsApp Image 2022-04-07 at 22.59.06 (1)

در حال حاضر، همان عرضه پا برجاست. در واقع به مرز شش ماهگی نزدیک می شود. رالی کوتاه در 5 آوریل مطمئناً اعتماد سرمایه گذاران را به آلت کوین احیا کرد.اگرچه این ممکن است برای سرمایه گذاران جدید دوج کوین هیجان انگیز به نظر برسد،در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.1493 دلار معامله می شد که نسبت به روز گذشته حدود 6.96 درصد کاهش داشت. قابل ذکر است که توکن در برابر اثر موجی در حال حاضر اندکی نزولی شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها