|

پیداش نهنگ قدیمی

دلیل بیدارشدن نهنگ ها چیست؟

bitcoin

به نظر شما این موضوع می‌تواند نشانه‌ای برای موقتی بودن این اصلاح و صعود در آینده نزدیک باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ثروتمندترین وال بازار کریپتو (بدون احتساب صرافی‌ها) در جهان، بار دیگر وارد عمل شده است. این آدرس که دارای بیش از ۱۲۰هزار بیت‌کوین bitcoin به ارزش حدود ۵.۵ میلیارد دلار است، طی دو روز گذشته بیش از ۳۲۴۱ بیت‌کوین دیگر به کیف پول خود اضافه کرده است.

این نهنگ که پس از کیف پول‌های تحت کنترل صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و بیت‌فینکس، سومین وال ثروتمند بازار محسوب می‌شود. او ابتدا ۲۸۹ بیت‌کوین و سپس ۲۹۵۲ بیت‌کوین دیگر از ۵ آوریل جمع‌آوری کرده است.

روند بیت کوین

از روز گذشته و با ریزش قیمت بیت‌کوین، بسیاری از معامله‌گران دچار ترس شده‌اند. اما برخی تحلیل‌گران شرایط حال حاضر بیت‌کوین را با سال ۲۰۲۱ و زمانی مقایسه می‌کنند که بیت‌کوین پس مدت‌ها از رنج بین محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار خارج شد. بیت‌کوین پس‌ازآن بار دیگر به زیر حمایت ۴۰ هزار دلاری رفت، اما ریزش زیادی را تجربه نکرد و از همان‌جا روندی صعودی را آغاز کرد.

تصویر مقایسه این دو بازه زمانی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و موردانتقاد عده‌ای دیگر قرار گرفته است؛ منتقدان معتقدند شرایط حال حاضر بیت‌کوین به دلیل افزایش نرخ بهره، تورم، جنگ اوکراین و... اتفاق افتاده و این دو شرایط مشابه یکدیگر نیستند و ریزش بیشتری در پیش است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها