|

قاتل شیبااینو وارد باتلاقی عجیب شد!!

LUNA

لونا یک هفته فوق العاده را پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود با 119.55 دلار (بایننس) سپری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لونا یک هفته فوق العاده را پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود با 119.55 دلار (بایننس) سپری کرد. با این حال، شادی ها دوام نیاورد زیرا قیمت لونا به سرعت کاهش یافت و چند روز بعد وارد یک اصلاح پایدار شد نیز چند روز بعد به 100 دلار بازگشت. این سطح در حال حاضر به عنوان پشتیبانی عمل می کند و در صورت از دست دادن، ضربه بزرگی به گاو نر خواهد بود. این اقدام قیمت اکثر سودهای هفت روز گذشته را از بین برد.

با تشدید رقابت در استیبل کوین های الگوریتمی، جذابیت لونا نیز ممکن است در کوتاه مدت به چشم نیاید. دیروز، اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه Near Protocol استیبل کوین الگوریتمی خود را به نام USN ایجاد خواهد کرد که ممکن است بازتاب مکانیک برای Luna/UST mint/burn باشد.

WhatsApp Image 2022-04-09 at 23.27.01 (1)

علاوه بر این، آخرین اقدام لونا یک واگرایی نزولی بزرگ بین قیمت و RSI را نشان می دهد. در حالی که قیمت از دسامبر 2021 به طور مداوم به بالاترین حد خود رسیده است، از سوی دیگر شاخص RSI به اوج های پایین تری رسیده است. این می تواند در آینده نزدیک به اصلاح قابل توجهی برای لونا منجر شود. بهتر است در این زمان قبل از ورود و خرید از دنیای لونا محتاط باشید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها