|

یارانه رمضان این هفته واریز می شود؟

جزئیات جدید از یارانه رمضان؛ زمان واریز، مبلغ و مشمولان

یارانه رمضان

جدیدترین خبر از یارانه‌ها این است که به احتمال زیاد یارانه ماه رمضان در این هفته (هفته سوم فروردین) واریز می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 براساس پیگیری‌ها از سازمان‌های مرتبط با واریز یارانه‌ها، دولت قصد دارد در ماه رمضان امسال نیز بسته حمایت معیشتی به گروهی از خانوارها پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، جدیدترین اخبار در این باره حاکی از این است که به احتمال زیاد یارانه ماه رمضان در این هفته (هفته سوم فروردین ماه) واریز می‌شود. همچنین بیشترین گمانه‌زنی‌ها در خصوص مبلغ یارانه ماه رمضان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. اما در خصوص تعداد یارانه‌بگیران اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

در سال گذشته ۶۰ میلیون نفر یارانه‌بگیر معیشتی، معادل یک یارانه معیشتی دیگر را به‌ عنوان یارانه رمضان دریافت کردند. یعنی خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان گرفتند.

تعداد کسانی که یارانه ماه رمضان را دریافت می کنند

این احتمال وجود دارد که تعداد کسانی که یارانه ماه رمضان دریافت می‌کنند همانند سال گذشته همان ۶۰ میلیون نفر باشد. اما احتمال کمتر بودن تعداد یارانه بگیران وجود دارد.

در سال گذشته دولت به مناسب ۲۲ بهمن ماه به حدود ۳۲ میلیون نفر یارانه ۱۰۰ هزار تومانی پرداخت کرد. همچنین در روزهای پایانی سال به مناسب عید نوروز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان یارانه به ۱۲ میلیون سرپرست خانواری داد که سهام عدالت ندارند.

جزئیات پرداخت یارانه ماه رمضان، یعنی مبلغ یارانه، تعداد یارانه بگیران و شرایط مشمولان در مراحل پایانی است. در واقع دولت در پله آخر نهایی کردن واریز این یارانه قرار دارد و احتمالا جزئیات کامل آن به زودی منتشر می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی