|

پیش بینی جالب فاش شده از دوج کوین!!

DOGCOIN

معامله گر برتر ارزهای دیجیتال در حال به روز رسانی چشم انداز خود نسبت به ارز دیجیتال پیشرو و محبوب مانند میم دوج کوین (DOGE) است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معامله گر برتر ارزهای دیجیتال در حال به روز رسانی چشم انداز خود نسبت به ارز دیجیتال پیشرو و محبوب مانند میم دوج کوین (DOGE) می باشد زیرا بازار ارزهای دیجیتال سیگنال هایی را آشکار کرده است.در گزارشی، Rekt Capital Dogecoin صحبت می‌کند و می‌گوید که دارایی دیجیتال میم کوین (دوج کوین)می‌تواند تا نزدیک به 0.28 دلار افزایش یابد.DOGE همچنان در حال بازیابی و دسترسی به محدوده 0.14 دلاری به عنوان منطقه پشتیبانی (سبز) است.

گفته شده است که، [آن محدوده] را به عنوان پشتیبانی قیمت برای خود بازیابی کنید،با بازگشت DOGE  به این محدوده وسیع حدود +44٪ جهش خواهد کرد و این نکته خیلی مثبتی برای این رمزارز محبوب می باشد.در زمان انتشار این خبر دوج کوین با قیمت 0.142 دلار درحال معامله بود در حالی که اتریوم با قیمت 3210 دلار وارد معامله شد.

WhatsApp Image 2022-04-10 at 20.24.51 (1)

از طرفی اتفاق جالبی برای دوج کوین رخ داد دقیقا از زمانی که ایلان ماسک به یکی از سهامداران توییتر تبدیل شده است. اقدامات سازنده‌ای در جهت حذف تبلیغات اسکم و ربات‌ها انجام داده است. امروز صبح نیز ایلان ماسک در توییت خود به اشتراک ماهانه Twitter Blue اشاره کرده و گفته است که افراد باید علاوه بر پرداخت ماهانه ۳ دلار، احراز هویت شوند.

ویژگی‌های دیگری مانند گزینه لغو توییت، فولدرهای بوک‌مارک، حالت خوانش و دیگر موارد نیز در Twitter Blue اجرایی خواهد شد. نکته قابل‌توجه اینکه ماسک گزینه پرداخت با دوج‌کوین را نیز پیشنهاد کرده و گفته است توییتر باید وابستگی خود را شرکت‌های پرداختی کاهش دهد و تصمیم را بر عهده مشتری بگذارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها