|

ایلان ماسک حامی سرسخت دوج؟

چه روزهایی در انتظار دوج کوین می باشد؟

DOGCOIN

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در حال حاضر با 220 میلیارد دلار سرمایه، ثروتمندترین مرد روی کره زمین است...

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در حال حاضر با 220 میلیارد دلار سرمایه، ثروتمندترین مرد روی کره زمین است و جف بزوس، مدیر عامل آمازون، پس از او بیشترین دارایی را دارد.و دوج کوین (DOGE) بدون شک ارز رمزنگاری شده مورد علاقه ماسک است، مدیر عامل تسلا مرتباً از طریق توییت های متنوع خود درباره آن صحبت می کند. این محبوبیت، DOGE را به بالاترین قیمت 0.74 دلاری در می گذشته 2021 رساند.

Dogecoin که در سال 2013 به عنوان یک پروژه میم شروع شد، اکنون به طور محکم در 15 ارز رمزنگاری برتر CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار لنگر انداخته است و با سایر پروژه های "اصلی" پیشرو در صنعت مانند Avalanche (AVAX)، پروتکل NEAR (NEAR) یا Polygon (MATIC) برابری و رقابت می کند.با این حال، قیمت DOGE از زمان اوج خود به طور قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون در حدود 0.14 دلار در نوسان است.

با این حال، Dogecoin از توکن میم کوین به یک وضعیت جدی تر تبدیل شده است،و هدف هایش برای بهبود عملکرد سیستم معاملاتی خود در 2022 حائز اهمیت است چون کمک زیادی برای افزایش محبوبیت این رمزارز می کند.تیم Dogecoin قصد ساخت کتابخانه‌های سرشار از محتوای Dogepedia و Libdogecoin و همچنین Gigawallet را دارد که یک API بسیار سازگار است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد پردازش های مربوط به تراکنش‌های DOGE را در چند دقیقه انجام دهند. 

اوایل ماه گذشته، ماسک همچنین اعلام کرد که تسلا پرداخت‌های DOGE را در ایستگاه‌های شارژ خود می‌پذیرد.که به طور قابل توجهی شناخت نهادی Dogecoin را به عنوان یک پروژه محکم و معتبر در فضای رمزنگاری افزایش داد.نکته قابل توجه این است که دو روز پیش، DOGE 7 درصد جهش کرد زیرا ماسک 9.2 درصد از سهام توییتر خود رونمایی کرد و متعاقباً به هیئت مدیره شرکت پیوست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی