|

عملکرد بیت کوین بیانگیر چه رازیست؟

bitcoin

رشد بیت‌کوین در سال‌های اخیر با بازده سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رشد بیت‌کوین در سال‌های اخیر با بازده سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است. در مقایسه با شاخص‌های S&P 500، Dow Jones Industrials و Nasdaq، داده‌های بازیابی‌شده از ابزار ROI بیت‌کوین، میانگین بازگشت سرمایه ۱۶۴۵ درصدی را طی پنج سال گذشته به ثبت رسانده است.

بازده ارز دیجیتال در مقایسه با داوجونز ۱۹۷۸ درصد بیشتر است. ROI این دارایی نیز ۱۷۳۴ درصد بالاتر از شاخص S&P 500 است که عملکرد سهام ۵۰۰ شرکت برتر ایالات‌متحده را دنبال می‌کند. در جاهای دیگر، ROI بیت‌کوین ۱۲۲۱ درصد بهتر از نزدک بوده است.

ابزار ROI بیت‌کوین بازگشت سرمایه بیت‌کوین را نسبت به دارایی‌های سنتی با مقادیر درصدی مقایسه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال در یک دوره خاص از سایر دارایی‌های مالی بهتر است.

از طرفی نمودارهای موجود میزان خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها را در ماه‌های مختلف نشان می‌دهد. طبق اطلاعات گلس‌نود، مارس ۲۰۲۲ دومین ماه از لحاظ حجم خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها بوده است. بیشترین خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها در ماه اکتبر ۲۰۲۰ و بیشترین ورود بیت‌کوین به صرافی‌ها در نوامبر ۲۰۱۸ به وقوع پیوسته بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها