|

خرید یا فروش؟

دلیل شوکه شدن دارندگان شیبااینو؟

SHIBAINU

شیبا Shiba Inu (SHIB) در آگوست 2020 راه اندازی شد و به یکی از محبوب ترین رمزارزهای موجود در بازار تبدیل شده است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طول سه ماه گذشته، قیمت این رمزارز با وجود اخبار مثبت و پروژه‌های جدید بسیار – از جمله، سه میلیونی شدن دنبال‌کنندگان شیبا در توئیتر و راه‌اندازی پروژه متاورس آن – در یک منطقه تثبیت به دام افتاده و به نظر می‌رسد که هیچ تصمیمی هم برای خارج شدن از آن ندارد ولی ممکن است کمک زیادی به افزایش قیمت این رمز ارز کند.

شیبا Shiba Inu (SHIB) در آگوست 2020 راه اندازی شد و به یکی از محبوب ترین رمزارزهای موجود در بازار تبدیل شده است. نام شیبا اینو از سگ جذابی گرفته شده است که در سال های گذشته میم های زیادی تولید کرده است.مانند DOGE، SHIB جزعی از بزرگترین کلوپ ارزهای دیجیتال برتر در لیست ۱۵ رده‌ای است که اکنون در جایگاه پانزدهم قرار دارد و از زمان راه اندازی خود تلاش کرده است که در بین معامله گران محبوبیت قابل توجهی ایجاد کند و اکنون جایگاه خود را ثابت کرده است.ShibaInu اکنون قصد دارد ShibaSwap، که یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) می باشد راه اندازی کند.

مشابه Dogecoin، محبوبیت SHIB تا حدودی به لطف توجه ماسک در توییتر افزایش یافت. این امر باعث شد تا صرافی‌های ارزهای دیجیتال بزرگ مانند کوین‌بیس، بیت‌استمپ و بیتسو، SHIB را در لیست خود فهرست‌بندی کنند و این امر باعث افزایش بیشتر شناخت و جذابیت پروژه برای سرمایه‌گذاران جدید می‌شود.

اکنون، شیبا اینو می‌خواهد فراتر برود و به اوج دست یابد و بنیاد آن اخیراً از توسعه یک متاورش شیبا به نام سرزمین شیبا خبر داده است. این ابتکار انتظارات زیادی را برای رشد بلندمدت SHIB ایجاد می‌کند، زیرا سرمایه‌گذاران به‌ویژه در حال حاضر به هر چیزی مرتبط با فراجهت علاقه مند هستند. SHIB اکنون با قیمتی بسیار پایین تر از آخرین بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008 دلار معامله می شود که نشان دهنده یک نقطه خرید بالقوه خوب است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها