|

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج

چه کسانی ۳۰۰ میلیون وام ازدواج می گیرند؟

وام ازدواج

امسال مبلغ وام مانند سال گذشته برای جوانان زیر ۲۵ سال بیشتر است و این جوانان می‌توانند وام ۱۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

چند سالی است که با روند افزایشی تورم، ازدواج خود به تنهایی به یکی از معضلات جوانان تبدیل شده است؛ چرا که هزینه‌ها افزایش سرسام‌آوری داشته و برای یک جوان این هزینه‌ها، کابوسی بزرگ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد آنلاین، وام ازدواج، از سیاست‌های دولت برای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق آن‌ها به ازدواج است؛ این وام برای نخستین بار در سال۸۳ پرداخت شد؛ تا سال گذشته مبلغ وام ازدواج ۷۰ میلیون تومان بود که پسران و دختران زیر ۲۵ سال، می‌توانستند وام ۱۰۰ میلیونی دریافت کنند.

حالا امسال مبلغ وام ازدواج افزایش یافته و به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است؛ البته امسال هم مبلغ وام مانند سال گذشته برای جوانان زیر ۲۵ سال بیشتر است و این جوانان می‌توانند وام ۱۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند. یعنی یک زوج زیر ۲۵ سال، ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج چیست؟

اصل و کپی سند ازدواج، اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین، اصل و کپی شناسنامه‌های ضامن‌ها، اصل و کپی کارت ملی زوجین، اصل و کپی کارت ملی ضامن، کد پدستی ۱۰ رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین و کد رهگیری ۱۰ رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت‌نام از مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها