|

خرید یافروش؟؟

چه چیزی در انتظار دارندگان شیبااینو می باشد؟

SHIB

اما آیا این تحولات و تغییرات آتی کمک میکند تا شیبا اینو به 0.001 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درهفته های گذشته اتفاقات زیادی در پروژه شیبااینو افتاده است که مهمترین آن فهرست شدن در لیست رابین هود می باشد و حدود 2.41 میلیارد SHIB سوزانده شد، «Burn Portal» و ازچرخه خارج شد،سپس نهنگ عظیم اتریوم به ارزش 2 میلیون دلار شیبا خریداری کرد.همه اینها پیشرفت هایی هستند باعث توجه بیشتر SHIB در صنعت ارزدیجیتال شده است.

اما آیا این تحولات و تغییرات آتی کمک میکند تا شیبا اینو به 0.001 دلار برسد؟

این سناریو توسط بسیاری از عوامل دیگر، از جمله نحوه عملکرد رقیب های شیبااینو تعیین می شود.درحال حاضر Bitgert و Centcex از بزرگترین رقبای Shiba Inu هستند.Bitgert و Centcex در حال توسعه اکوسیستم‌های بلاک چین فوق‌العاده جذاب هستند که سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب می‌کند. Bitgert در واقع از نظر عملکرد نسبت به Shiba Inu بهتر بوده، که ممکن است انگیزه شیبا را به 0.001 دلار چالش برانگیزتر کند.Shiba Inu

پتانسیل افزایش قیمتی از 0.00002093 دلار به 0.001 دلار را دارد. توکنی است که قبلاً در منطقه 46,000,000٪ منفجر شده است انتظار می رود دوباره همچین روندی را آغاز کند. ناگفته نماند که توکن سوزی «پرتال سوختگی»میتواند کمک چشمگیری به رشد ارزش توکن شیبا کند.

علاوه برآن Shiba Inu Doggy DAO، متاورس (Shiberse) و بسیاری از محصولات دیگر نیز قیمت این توکن را افزایش خواهند داد.با این حال، برای رسیدن به قیمت 0.001 دلار، سرمایه گذاران شیبا باید رقبای خود را شکست دهند.به نظر می رسد Bitgert به سرعت در حال رشد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها