|

نگهداری حتی در ضرر!

حرکت عجیب بیت کوین در عین ناباوری!!

bitcoin

اصرار به نگهداری بیت کوین حتی در ضرر چیست؟بیت کوین دنبال چه نقشه ای می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به داده های ارزنو شرکت مایکرواستراتژی از ضرر خالص سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ خبر داده است که به نظر می‌رسد ناشی از هولد بیت‌کوین باشد. این شرکت زیان خالص ۱۷۰ میلیون دلاری را در این مدت گزارش کرده و بررسی‌ها نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از این ضرر ناشی از هزینه کاهش ارزش دارایی‌های دیجیتال و خصوصا بیت‌کوین بوده است.

مایکرواستراتژی حدود ۱۲۹۲۱۸ بیت‌کوین به ارزش ۴.۹ میلیارد دلار دارد که بزرگ‌ترین ذخیره بیت‌کوین  bitcoin در میان تمام شرکت‌های سهامی شناخته می‌شود؛ گفتنی است این رقم نزدیک به دو-سوم کل دارایی‌های این شرکت بوده و مایکل سیلور یک بیت‌کوین ماکسیمالیست تمام‌عیار است.

توسعه‌دهنده این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفته است که ضرر هولد بیت‌کوین در این شرکت بیشتر از یک میلیارد دلار از زمان خرید است و بااین‌حال به نظر نمی‌رسد سیلور قصد فروش داشته باشد.

از طرفی در سال ۲۰۲۱، ارزش سالانه معامله‌شده در شبکه بیت‌کوین ۴۶۹٪ رشد داشته و این رقم در مقایسه با رشد ۱۵ درصدی ویزا نشان از پردازش بیش از ۹۵ میلیون تراکنش در بیت‌کوین دارد. حجم سالانه تراکنش‌های بیت‌کوین نیز در ۲۰۲۱ به ۱۳.۱ میلیارد دلار رسید که از کل ارزش تراکنش‌های پردازش‌شده ویزا در مدت مشابه بیشتر بوده است.

به‌علاوه، ارزش تراکنش‌های بیت‌کوین ۲۰٪ بیشتر از پرداخت‌های انجام‌شده با ویزا بوده است.اکنون حدود هش‌ریت شبکه بیت‌کوین سقف تاریخی جدیدی را ایجاد کرده است. سقف تاریخی قبلی در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ ایجاد شده بود. افزایش هش‌ریت به معنی افزایش فعالیت‌ ماینرهاست و علامتی برای سلامت و رشد امنیت شبکه بوده و ایجاد سقف جدید در مقدار آن با توجه به وضعیت فعلی بازار قابل تامل است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها