|

اتفاقی عجیب!!

بیتکوین همه را شوکه کرد!!

bitcoin

باتوجه به داده‌های موجود در بازار و وب‌سایت تحلیلیکوین‌گلس نشان می‌دهد ریزش قیمت بیت کوین و عقب نشینی به ناحیه ۳۶,۰۰۰ دلار باعث شده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به داده‌های موجود در بازار  و وب‌سایت تحلیلیکوین‌گلس نشان می‌دهد ریزش قیمت بیت کوین و عقب نشینی به ناحیه ۳۶,۰۰۰ دلار باعث شده است که  حدود ۴۲۰ میلیون دلار از قراردادهای آتی ارزهای دیجیتال لیکویید شود.به طور متوسط، 65 درصد از تمام سفارش‌های نقد شده در صرافی‌های مختلف، متحمل این اتفاق شدند که ممکن است شگفت‌انگیز به نظر برسد، زیرا بیت‌کوین پس از سقوط به منطقه 36000 دلار اصلاح قیمتی نداشته و به سمت بالا حرکت نکرده است.

بیشترین حجم انحلال توسط Okex ارائه شد، زیرا این پلتفرم گزارش داد که 150 میلیون دلار سرمایه نقدی منحل شده است. که در تاریخ 5 مه، 85 درصد از کل سفارش‌های نقد شده را در اختیار داشتند.و در لیست ارزهای دیجیتال بیت کوین بارزش 200 میلیون دلار در رتبه اول باقی می ماند. جایگاه دوم نیز به اتریوم و رتبه سوم به یک تازه وارد به نام ApeCoin می رسد که در کل ۱۲ میلیون دلار نقدینگی ارائه داده است.

پایین‌ترین نقطه‌ای که بیت‌کوین پس از اکتبر ۲۰۲۰ به آن رسیده است، ۲۸ هزار دلار بوده که در ژوئن ۲۰۲۱ به آن دست یافت، که نقطه‌ای بود برای یک واژگونی عظیم و آغاز صعود ATH که بیت‌کوین را به ۶۹،۰۰۰ دلار رساند.در نتیجه قیمت بیت‌کوین نتوانست از مقاومت ۴۰ هزاردلاری خود عبور کند و در ریزش شدیدی از کف کانال صعودی خود خارج شد و حمایت ۳۷،۳۰۰ خود را شکست که خبر بدی برای آن محسوب می‌شود.

انتظار برای تکمیل پولبک (یافتن اطمینان خاطر از این که قیمت به داخل کانال خود و بالای مقاومت ۳۷،۳۰۰ برنخواهد گشت) توصیه می‌شود. در صورت عدم برگشت به داخل کانال، طبق اصول تکنیکال قاعدتا باید انتظار ریزش بیشتر را داشته باشیم. مهم‌ترین حمایت فعلی قیمت محدوده ۳۳ تا ۳۴ هزار دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها