|

رقیب سرسام آور شیبا لونا چه هدفی داره؟

لونا

بنیاد لونا برای پشتوانه استیبل‌کوین خود یعنی UST ۳۷،۸۶۳ بیت‌کوین دیگر به ارز ۱.۵ میلیارد دلار خریداری کرده‌است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بنیاد لونا برای پشتوانه استیبل‌کوین خود یعنی UST ۳۷،۸۶۳ بیت‌کوین دیگر به ارز ۱.۵ میلیارد دلار خریداری کرده‌است. این خرید خارج از صرافی به کمک کارگزاری جنسیس و بخش دیگر آن توسط شرکتا سرمایه‌گذاری Three Arrows Capital انجام شده است.

جزئیات معامله به این صورت است که ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین در قبال ۱ میلیارد دلار UST از کارگزاری جنسیس و ۵۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین نیز از شرکت Three Arrows Capital خریداری شده است.

بنیاد LFG در حال حاضر از ۳.۵ میلیارد دلار بیت‌کوین نگه‌داری می‌کند و در بین ۱۰ هولدر بیت‌کوین اول دنیا از نظر حجم سرمایه قرار دارد.از طرفی داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ترا طی چهار هفته گذشته ۳۱ درصد کاهش یافته و تمام سودهای انباشته‌شده از ابتدای سال را از دست داده است.

با این حال، این توکن در تلاش است تا قیمت خود را بالاتر منطقه حمایتی ۸۵ دلاری حفظ کند.در حالت کلی، داده‌ها نشان می‌دهند که هولدرهای ترا نگران اصلاح ۳۱ درصدی قیمت این رمزارز نیستند و بیشتر بر روی رشد این اکوسیستم در مقابل رقبای خود متمرکز شده‌اند. تا زمانی که این شاخص‌ها سالم بمانند،و سرمایه گذاران کمترین ضرر را متحمل خواهندشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها