|

بهترین کاربرد از دوج کوین را بشناسید!!

DOGCOIN

بهترین کاربرد دوج کوین از زبان خالق آن ی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین (DOGE) معتقد است که ساده‌ترین و بهترین کاربرد این ارز دیجیتال...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیلی مارکوس، هم‌بنیانگذار دوج کوین (DOGE) معتقد است که ساده‌ترین و بهترین کاربرد این ارز دیجیتال، انعام‌دهی (tipping) یا پاداش‌دهی است که می‌تواند «گسترش شادی در اینترنت» را به همراه داشته باشد.به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز ماه گذشته، مارکوس پیشنهاد استفاده از دوج کوین توسط کسب‌وکارها و همچنین، استفاده از این رمزارز برای انعام‌دهی را مطرح کرد. در آن زمان، مارکوس ادعا کرده بود که استفاده از این میم کوین می‌تواند شادی را به ارمغان بیاورد. سومین پیشنهادی که مارکوس ارائه کرده بود، ایجاد یک پل دوج کوین/ اتریوم بود که به گفته او، می‌تواند امکان استفاده از این میم کوین در برنامه‌های وب ۳ را فراهم کند.
در پاسخ به این پیشنهادات، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس و یکی از حامیان معروف دوج کوین، خاطرنشان کرد که پذیرش دوج کوین توسط کسب‌وکارها قطعاً ضروری است و استفاده از DOGE برای انعام‌دهی، خوب است. با این حال، او گفت که نیازی به ایجاد پل بین دوج کوین و اتریوم نیست.


ماسک در گذشته با توسعه‌دهندگان دوج کوین برای بهبود این رمزارز همکاری داشته است. او همچنین اعلام کرده که شرکت اسپیس ایکس قصد دارد به زودی پرداخت‌ در قالب DOGE را بپذیرد.
دوج کوین در حال حاضر توسط شرکت تسلا و همچنین شرکت مد گوچی پذیرفته می‌شود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها