|

خط قرمزهای شیبااینو را بشناسید!!

SHIBAINU

باتوجه به گزارش های داده شده توسط پلتفرم WhaleStats یک نهنگ اتریومی با رتبه ۲۵ در این وب سایت تحلیلی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به گزارش های داده شده توسط پلتفرم WhaleStats یک نهنگ اتریومی با رتبه ۲۵ در این وب سایت تحلیلی، بیش از ۱/۲ میلیون APE، که پرمعامله ترین توکن در بین بزرگترین سرمایه گذاران اتریوم است را خریداری کرده است. در این میان، نهنگ های دیگر همچنان به خرید میلیاردها شیبا اینو ادامه می دهند.به گزارش شایانیوز به نقل از آکادمی هلاکویی سرمایه گذاری نهنگ SHIB در APE یک نهنگ اتریوم که دارای کیف پول “Sabo” است، در حین خرید مقدار زیادی ApeCoin (APE) دیده شده است. او ۱,۲۰۰,۰۲۶ APE به ارزش ۱۴,۸۶۸,۳۲۲ دلار را خریداری کرده است.

Sabo” را می توان یک نهنگ SHIB نامید زیرا این آدرس حاوی ۳,۷۳۱,۱۳۵,۴۷۰,۹۴۱ شیبا اینو به ارزش ۷۴,۴۷۳,۴۶۴ دلار است.این میم کوین ها ۱۷/۶۴ درصد از ثروت نهنگ را تشکیل می‌دهند که در این کیف پول نگهداری می‌شود، در حالی که MATIC به‌عنوان بزرگ‌ترین رمزارز از نظر ارزش دلاری در بین نهنگ ها تسلط دارد و ۲۶/۸۳ درصد از سبد ارزهای دیجیتال بسیار متنوع آنها را به خود اختصاص می‌دهد. SHIB بعد از MATIC در جایگاه دوم قرار دارد.

در حال حاضر، APE پرمعامله ترین توکن در زنجیره اتریوم در میان ۱۰۰ کیف پول بزرگ است. کیف پول “Sabo” در مجموع ۱۶,۰۵۸,۷۱۷ دلار APE دارد که ۳/۸ درصد از سبد آن را تشکیل می دهد. این مقدار دلاری در APE برابر با ۱,۲۳۹,۰۹۸ رمزارز است.

WhatsApp Image 2022-05-07 at 11.36.15 PM

نهنگ ها ۱۲۸ میلیارد از رمزارز شیبا را خریداری می‌کنند

WhaleStats همچنین دو نهنگ بزرگ اتریوم به نام های “Bombur” و “BlueWhale0073” را مشاهده کرده که ۱/۵ میلیون دلار شیبا اینو را خریداری کردند. این مبلغ در مجموع برابر با ۱۲۸ میلیارد SHIB است.Bombur مقدار ۵۳,۷۸۸,۳۹۴,۷۴۸ شیبا و BlueWhale0073 مقدار ۷۴,۳۱۸,۳۲۰,۷۴۲ شیبا را به کیف پول خود اضافه کرده است.

قیمت SHIB در این هفته به شدت کاهش یافته و در هفت روز گذشته تقریباً ۱۱ درصد افت داشته است. این میم کوین اکنون با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۹۹۱ دلار معامله می شود.اوایل امروز، این رمزارز نزدیک به ۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها