|

بااین اتفاق مرگ دوج کوین امضاء خورد؟

DOGCOIN

قیمت دوج کوین در بازار نزولی فعلی به عملکرد ضعیف خود ادامه داده است و قیمت آن در 24 ساعت گذشته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین در بازار نزولی فعلی به عملکرد ضعیف خود ادامه داده است و قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 1.4 درصد کاهش یافته و به 0.1261 دلار رسیده است. اما این افت اول Dogecoin نیست، طبق داده‌های Coinbase.com، در 12 ماه گذشته 81 درصد سقوط کرده است.عملکرد ضعیف Dogecoin باعث شده است که سرمایه گذاران آن به دنبال توکن هایی با عملکرد بهتر باشند، تاشاید برخی از ضررهای خود را جبران کنند.

به گفته تحلیلگران رمزارز، بیگرت جزء پروژه جدید ارزهای دیجیتال و پیشرو است،که تعداد زیادی از سرمایه گذاران Dogecoin را جذب کرده است.Bitgert از Dogecoin پیشی گرفته است. قیمت Bitgert در این ماه‌ها به‌طور تصاعدی رشد کرده است، جایی که توکن Brise در اوایل بازی 2022 به ATH جدید رسید. Bitgert در سال 2022 رشد مثبت داشته است، در حالی که Dogecoin در 4 ماه گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

Bitgert به دلیل اکوسیستم بلاک چین قدرتمند تیم Brise که در حال ساخت است، به یک پروژه رمزنگاری پیشرو تبدیل شده است. Bitgert در حال ساخت بزرگ‌ترین و مخرب‌ترین اکوسیستم‌هایی است که مجموعه وسیعی از محصولات DeFi، NFT و Web3 را در خود جای داده است. اما چیزی که برای سرمایه گذاران Dogecoin هیجان انگیز است، اختلال در محصولات و سرعت تحویل اکوسیستم Bitgert است.اکوسیستم Bitgert بسیار سریعتر از هر بلاک چین دیگری در بازار امروز در حال رشد است.

این تیم به زودی هدف خودرا مشخص میکند،بیش از 1000 پروژه استارتاپ Bitgert و تعداد نامحدودی از محصولاتی که پروژه Centcex به اکوسیستم Bitgert اضافه می کند، Bitgert را به سریع ترین اکوسیستم در حال رشد تبدیل می کند. توجه داشته باشید که Bitgert در حال حاضر بلاک چین خود را در زمانی که Dogecoin ساخته بود راه اندازی کرد. بلاک چین Bitgert در حال حاضر با مکانیسم هزینه گاز صفر ارزان‌ترین در جهان است. زنجیره Brise دارای 100 هزار TPS است که آن را سریع‌ترین بلاک چین می‌کند، که سریع‌تر از پلتفرم Dogecoin است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها