|

دلیل ریزش متعدد بیت کوین روشد!!

bitcoin

بیت کوین امروز روند ریزش خود را با شدت کمتری دنبال کرد و در نهایت به پایین ترین سطح چند ماهه خود سقوط نمود..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین امروز روند ریزش خود را با شدت کمتری دنبال کرد و در نهایت به پایین ترین سطح چند ماهه خود سقوط نمود. رمزارز اول بازار که اوایل این هفته به سمت 40 هزار دلار در حرکت بود، پس از آخرین جلسه FOMC، که در آن فدرال رزرو اعلام کرد نرخ بهره را 50 واحد افزایش خواهد داد، مسیر خود را به طور کلی تغییر داد.

طبق اعلام مدیر امور مالی جدید شرکت مایکرواستراتژی، رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۲۴ هزار دلار برای این شرکت خطرناک است و باعث بروز هشدار مارجین کال می‌شود. قیمت میانگین خرید فعلی مایکرواستراتژی برای بیت‌کوین، ۳۰،۷۰۰ است و افت قیمت به زیر این محدوده، باعث ایجاد چالش با سرمایه‌گذاران برای این شرکت خواهد شد.

احتمال دارد نهادهای بزرگی مانند مایکرواستراتژی از ریزش قیمت تا سطوح ذکرشده جلوگیری کنند و دوباره دست به خرید بزنند.و قیمت این رمزارز بیش از 4000 دلار کاهش یافت و به پایین ترین سطح 10 هفته اخیر یعنی 35600 دلار (در Bitstamp) رسید.یکی دیگر از دلایل احتمالی سقوط BTC، تصمیم اخیر بانک مرکزی ایالات متحده مبنی بر افزایش نیم درصدی نرخ بهره است.

نرخ بهره، بیشترین افزایش خود در بیست و دو سال گذشته تجربه کرد. و با قیمت فعلی بیت‌کوین، ۷.۷ میلیون بیت‌کوین در ضرر قرار دارند؛ این مقدار معادل ۴۱٪ از کل موجودی در گردش بیت‌کوین است. این بیشترین مقدار کوین‌های در ضرر از ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها