|

چه چیزی شیبااینو را هیجان زده کرده؟

SHIBAINU

در میان بحبوحه متاورس در اوایل سال جاری، تیم Shiba Inu (SHIB) توسعه Shibaverse آینده را اعلام کرد که جامعه را هیجان زده کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان بحبوحه متاورس در اوایل سال جاری، تیم Shiba Inu (SHIB) توسعه Shibaverse آینده را اعلام کرد که جامعه را هیجان زده کرد و متعاقباً باعث شد تا توکن‌های SHIB و LEASH تا 40 درصد افزایش پیدا کنند.در خبرهای جدیدتر، تیم فاش کرده است که دارندگان می توانند منتظر راه اندازی یک راه حل لایه 2 برای Shiba Inu (SHIB) با نام Shibarium باشند.

طرفداران Shiba Inu امیدوارند که راه حل لایه 2 به SHIB در ارائه بازدهی رکورد شکنی در سال جاری کمک کند.با این حال، Shibarium قبلاً با Token Calyx در حال ظهور (CLX) مقایسه شده است که در حال حاضر در پیش فروش است. با وجود انبوهی از سرمایه‌گذاران که پیش از راه‌اندازی این توکن هجوم آورده‌اند، آیا Shibarium Shiba Inu (SHIB) را به 0.001 دلار می‌رساند یا Calyx Token (CLX) آن را تصاحب می‌کند؟مهمتر از همه، راه اندازی Shibarium منجر به کاهش هزینه تراکنش ها می شود.

Shiba Inu (SHIB) بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) ساخته شده و در نتیجه قیمت گاز آن به طور قابل توجهی بالاتر از حد مطلوب بوده است. توسعه دهندگان اتریوم (ETH) در حال کار بر روی یک ارتقاء بزرگ برای رفع این مشکل هستند. با این حال، Shibarium ممکن است بتواند مشکل شیبا اینو (SHIB) را با سرعت بیشتری حل کند.

علاوه بر این، دارندگان Shiba Inu (SHIB) مشتاقانه منتظر اضافه شدن مکانیزم سوزاندن به Shibarium هستند. در حال حاضر، بیش از 549 تریلیون توکن SHIB در گردش است. تنها راه کاهش این عدد، سوزاندن توکن است.وهر چه توکن های کمتری در گردش باشند، SHIB گران تر خواهد شد. 

با این حال، منجنیق Shibarium Shiba Inu (SHIB) به $0.001 بدون شک یک هدف عالی خواهد بود. برای رسیدن به آن سطح از جایی که اکنون است، توکن دیجیتال باید نزدیک به 44 برابر ارزش فعلی خود را به دست آورد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها