|

دلیل استفاده پررنگ از دوج کوین چیست؟

DOGCOIN

به گزارش DogeDesigner، کارشناس طراح رابط و توسعه کاربری و طراح گرافیک در بنیاد دوج کوین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش DogeDesigner، کارشناس طراح رابط و توسعه کاربری و طراح گرافیک در بنیاد دوج کوین، بیش از ۴۵۵ میلیون وبسایت وردپرسی اکنون می‌توانند با استفاده از افزونه Easy Dogecoin Gateway که توسط توسعه‌دهندگان دوج کوین (DOGE) ساخته شده، این میم کوین محبوب را بپذیرند. این افزونه رایگان اکنون در فهرست رسمی وردپرس برای دانلود در دسترس است.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز وطبق گزارش‌ها، این افزونه به وبسایت‌های وردپرسی اجازه می‌دهد تا پرداخت‌‌ها در قالب DOGE را به سادگی و با استفاده از آدرس‌های دوج کوین، بدون نیاز به پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث، بانک‌ها یا کارمزدهای اضافی بپذیرند. این افزونه از رابط برنامه‌نویسی کاربردی گوگل برای تولید کدهای QR و همچنین، از رابط برنامه‌نویسی کاربردی پلتفرم کوین گکو (CoinGecko) برای تبدیل ارز فیات به دوج کوین استفاده می‌کند.

این موضوع می‌تواند برای پذیرش دوج کوین بسیار مثبت تلقی شود؛ چون تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۵۵ میلیون وبسایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کردند و این رقم روز به روز در حال افزایش است.
لازم به ذکر است که در ماه‌های اخیر، هدف اصلی بنیاد دوج کوین تبدیل این ارز دیجیتال به یک ارز جهانی برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها