|

اتفاقی غیرمنتظره از شیبااینو!!

SHIBAINU

آیا Shibarium در ماه مه یا ژوئن 2022 منتشر م شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا Shibarium در ماه مه یا ژوئن 2022 منتشر م شود؟میخواهیم تاریخ انتشار Shibarium را که طبق گفته های توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kussma در رسانه های اجتماعی در حال انجام است، بررسی کنیم. شایعات در توییتر حاکی از آن است که راه حل لایه 2 Shiba Inu Shibarium می تواند در هر زمانی بین ماه می یا ژوئن 2022 راه اندازی شود. بنابراین، آیا این شایعات حقیقتی دارد؟ خوب، تا حدی بله.

آیا شیباریوم در این ماه یا ماه آینده راه اندازی می شود ؟ پاسخ منفی است.پس این شایعات از کجا سرچشمه گرفته است؟چند روز پیش، شیتوشی درباره «آینده SHIB» پیامی توییت کرد و آینده آن را «روشن» پیش‌بینی کرد. او افزود: «در هفته‌های آینده چیزهای زیادی در عرشه میباشد که هیجان‌ انگیز است» و همه نسخه‌های آینده را پیشنهاد کرد.

در همان توییت، یکی از کاربران از شیتوشی در مورد تاریخ انتشار شیباریوم سوال پرسید: "آقا کی اسناد شیباریوم فاش می شود؟"بنابراین، طبق سؤال و پاسخ او، شیباریوم ممکن است زمانی «این ماه یا بعد» منتشر شود. با این حال، نکته ای که باید به آن توجه شود این است که Shibarium به زودی منتشر خواهد شد.مستندات Shibarium را می‌توان در ماه مه یا ژوئن 2022 منتشر کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها