|

شیبااینو جنجال برانگیزشده؟

رکوردجدید شیبا چه کمکی به دارندگان می کند؟

SHIBAINU

رکوردهای جدید برای فشار خرید Shiba Inu چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حدود دو هفته پیش همزمان با کاهش شدید بیت کوین به زیر مرز ۲۹۰۰۰ دلار، شیبا اینو هم با افت شدید بیش از ۳۰ درصدی همراه شد. این توکن به طور خطرناکی در وضعیت مبهم قرارگرفت اما با شروع بهبود بازار توانست خود را بازیابی کند.

با وجود این، سرمایه گذاران به افزایش ذخایر ارزهای دیجیتال خود ادامه می دهند و درحال خرید هستند.در Coinbase، فعالیت معاملاتی برای SHIB به اوج جدیدی رسیده است، زیرا 77٪ از سرمایه گذاران آن را روی "خرید" قرار داده اند و فقط 23٪ آن را در "فروش" نگه داشته اند.از ماه مارس، فشار خرید SHIB نتوانسته است از آستانه 70 درصد فراتر رود.

با این وجود، این توکن دیروز به این نقطه عطف دست یافت و به 77 درصد رسید. آخرین باری که حجم معاملات SHIB به 90 درصد افزایش یافت، در سپتامبر سال گذشته بود،دقیقا تنها چند روز قبل از اینکه در اکتبر 1000 درصد افزایش یافت.

شاخص‌های فنی شیبا اینو شواهد بیشتری از روند حساس و منفی  ارائه می‌دهد که در حال حاضر در بازار رایج است، زیرا این دارایی هنوز از منطقه اشباع فروش بهبود نیافته است.در سال 2021، یکی از ارزهای دیجیتالی که بهترین عملکرد را داشت Shiba Inu (SHIB) بود که ارزش آن 48000000 درصد افزایش یافت. قیمت فعلی شیبا اینو 0.00001069 دلار است که نشان دهنده افزایش 0.4 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته است. با این حال، طبق CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته 40.98 درصد کاهش در حجم معاملات وجود داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها