|

حمله‌ها به ترا...

پشت سخت گیری های دوج کوین چیست؟

DOGCOIN

بیلی مارکوس، از بنیان‌گذاران دوج کوین، ضمن انتقاد شدید از تلاش‌های Terra برای راه‌اندازی مجدد LUNA، خریداران جدید این ارز را احمق خطاب…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیلی مارکوس، از بنیان‌گذاران دوج کوین، ضمن انتقاد شدید از تلاش‌های Terra برای راه‌اندازی مجدد LUNA، خریداران جدید این ارز را احمق خطاب کرده است.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز پس از سقوط استیبل کوین ترا در هفته‌های اخیر و ضررهای میلیاردی در بازار ارزهای دیجیتال، اتهام‌های بسیاری متوجه این بنیاد بوده است.

فریب سرمایه‌گذاران خرد توسط سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر، استفاده شخصی از پروتکل Mirror و ارتباط دو کوان از بنیان‌گذاران اصلی ترا با استیبل کوین شکست‌خورده Basis Cash، نمونه‌هایی از این اتهامات هستند.

در تاریخ ۲۵ می، طرح دو کوان، مبنی بر ایجاد یک شبکه جدید بدون استیبل کوین UST با حمایت قاطع جامعه ترا، تصویب شد. این طرح، راه را برای راه‌اندازی LUNA 2.0 و ایردراپ توکن‌ها بین هولدرهای قدیمی و جدید، استیکرها و توسعه‌دهندگان شبکه، هموار کرد.قرار بود شبکه جدید در ۲۷ می راه‌اندازی شود، اما ترا با انتشار اعلامیه‌ای از به تعویق افتادن آن به روز ۲۸ می خبر داد.

جاشوا فرناندو، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت اعتباری eCarbon نیز در خصوص خطرات راه‌اندازی مجدد لونا هشدار داده و گفته است که عدم شفافیت در فرآیند کسب ارزش برای LUNA 2.0 (بدون وجود استیبل کوین UST)، احتمال ایجاد فشار فروش مجدد (جبران ضرر و رفتن کاربران به سمت پروژه‌های ایمن‌تر) و تضاد منافع با صرافی‌ها در مورد سیاست‌های ایرداپ و احیای مجدد ترا، می‌تواند نشانه‌هایی منفی در مورد راه‌اندازی مجدد این پروژه باشد.توییت‌های منفی نیز در این خصوص رو به افزایش است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها