|

چه زمان شیبااینو فروخته میشود؟

بااین اتفاق مهر مرگ شیبااینو زده میشود؟

SHIBAINU

اگر BITGERT پل رمزنگاری پایدار خود را راه اندازی کند، SHIBA INU را می فروشید؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای سرمایه‌گذاران رمزارز که هنوز Shiba Inu را در اختیار دارند، Bitgert (BRISE) ممکن است به دلیل انفجار قیمتی که به زودی در راه است، آنها را مجبور به فروش و خرید BRISE کند. Bitgert تحولات هیجان انگیز زیادی دارد که در راه است، و یکی از آنها راه اندازی پل رمزنگاری پایدار است.

تیم Bitgert در حال حاضر پیشرفت زیادی در ساخت پل رمزنگاری پایدار داشته است، جایی که اعلامیه اخیر در توییتر Bitgert، تکمیل ساخت قراردادهای توکن شبکه‌های پشتیبانی بود. تیم Bitgert اکنون روی قسمت جلویی پروتکل پل‌سازی کار می‌کند تا کاربران بلاک چین Bitgert BRC20 را قادر سازد USDT/USDC خود را از شبکه‌های پشتیبانی شده (BSC، Tron و Ethereum ) روی پل رسمی تعویض کنند.

چیزی که شیبا اینو و بسیاری دیگر از سرمایه گذاران کریپتو را به خود جلب می کند، تأثیری است که ظهور ارز دیجیتال پایدار بر رشد بیتگرت خواهد داشت. به گفته تحلیلگران کریپتو، انتظار می رود راه اندازی پل رمزنگاری پایدار قیمت بیتگرت را افزایش دهد. این عمدتا به دلیل پذیرش گسترده ای است که پل رمزنگاری پایدار تجربه خواهد کرد.

راه اندازی پل رمزنگاری پایدار درها را به روی کاربران شبکه های پشتیبانی شده توسط زنجیره Bitgert باز خواهد کرد که  شامل دارندگان شیبااینو می شود. آن‌ها می‌توانند ارزهای دیجیتال پایدار را در شبکه‌ای سریع‌تر و ارزان‌تر معامله کنند. توجه داشته باشید که تراکنش ارزهای دیجیتال پایدار در زنجیره اتریوم حدود 50 دلار برای کارمزد گاز هزینه دارد. با این حال، در زنجیره Bitgert، هزینه گاز برای تراکنش ارزهای دیجیتال پایدار صفر است.

بنابراین رشد قیمت Bitgert بیشتر از Shiba Inu خواهد بود. در واقع، انتظار می‌رود که قیمت Brise با این تحولات منفجر شود، در حالی که Shiba Inu ممکن است سقوط کند. این عوامل قطعاً باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران شیبا اینو برای خرید Bitgert اقدام به فروش کنند. به همین دلیل است که تحلیلگران رمزارز پیش‌بینی کردند که تعداد افرادی که به Bitgert می‌پیوندند در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها