|

با ترکیدن حباب دوج کوین همه چی نابود میشود؟

DOGCOIN

کارشناسان پیش بینی می کنند که حباب DOGECOIN (DOGE) در تابستان امسال به سرعت می ترکد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم اتریوم طی سال ها به طور قابل توجهی افزایش یافته اند و به ترتیب به 67000 دلار در هر توکن و 4800 دلار در هر توکن رسیده اند، اکنون Dogecoin DOGE در جدول پرارزش ترین ارزهای دیجیتال پیشتاز است.

بر اساس برخی گزارش‌ها، این ارز دیجیتال از زمان راه‌اندازی خود بیش از 22000 درصد افزایش قیمت داشته است و آن را به یکی از ارزهای دیجیتال ارزشمند در تمام دوران تبدیل کرده است. با این حال، در برخی زمینه‌ها نگرانی‌هایی وجود دارد که حباب Dogecoin فاجعه‌ای است که در انتظار وقوع است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که حباب این ارز دیجیتال به زودی خواهد ترکید و جامعه ارزهای دیجیتال به سمت توکن‌های رمزنگاری امن‌تر که کاربرد واقعی دارند، یاد خواهند گرفت.اگرچه Dogecoin DOGE از توجه ایلان ماسک و برخی افراد مشهور برخوردار بوده است، کارشناسان معتقدند که محبوبیت Dogecoin  نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد مگر اینکه کاری جدی برای کمک به حفظ آن انجام شود. یکی از عوامل اصلی این نگرانی، پذیرش ضعیف آن است.

گزارش Motley Fool نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 1300 کسب‌وکار در سراسر جهان Dogecoin را برای پرداخت می‌پذیرند که بسیار کم است. نظرسنجی HSB 2020 نشان داد که بیش از یک سوم (36٪) از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده بیت کوین را می پذیرند و شرکت های نامداری مانند مایکروسافت، ویکی پدیا، AT & T پیشرو هستند.

علاوه بر این، همانطور که قبلاً ذکر شد، قدردانی از Dogecoin بر پایه تبلیغات سرمایه‌گذار میلیاردر و سایر افراد مشهور است امامشخص نیست این هیاهو تا چه مدت پایدار خواهدبود.تا اواسط سال 2021، توکن Dogecoin از 0.004 دلار در ابتدای سال به 0.74 دلار رسید. این نشان دهنده رشد چشمگیر 16500 درصدی ظرف شش ماه است.

در زمان نگارش این مقاله، $DOGE به 0.084 دلار به ازای هر توکن سقوط کرد، زیرا نمی‌توانست ارزش بیش از حد خود را حفظ کند. مگر اینکه Dogecoin به یک علت ملموس یا موارد استفاده معقول متصل شود، محبوبیت آن به تدریج کاهش می یابدکه تأثیر منفی زیادی بر ارزش آن خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها