|

خبری جنجالی برای کاربران بیت کوین!

bitcoin

بیت‌کوین به بالاترین حد هفتگی خود در ۳۰ می بازگشته و شب گذشته رشد نسبتا مهمی را تجربه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- باتوجه به گفته های ارزنو بیت‌کوین به بالاترین حد هفتگی خود در ۳۰ می بازگشته و شب گذشته رشد نسبتا مهمی را تجربه کرده است. کندل هفتگی برای نهمین بار متوالی قرمز بسته شد و بلافاصله و با شروع هفته، مسیر معکوس خود را از سر گرفت.

بااین‌حال، اگر بیت‌کوین با قدرت ادامه دهد، همچنان شانس خروج از محدوده معاملاتی فعلی خود را دارد. در این زمینه باید معاملات آسیا را در نظر داشته باشید و هر دو شاخص Nikkei ژاپن و هنگ‌سنگِ هنگ‌کنگ را مدنظر قرار دهید؛ به‌علاوه سطح و حجم معاملات در اروپا هم نقش تعیین‌کننده‌ای در شاخص سهام خواهند داشت.

البته در این زمینه نظرات مختلفی وجود دارد و برخی شکاف CME را که در ۲۷ می در محدوده ۲۹ هزار دلار ایجاد شد، دلیلی برای اهداف نزولی بیشتر در بیت‌کوین می‌دانند که می‌تواند به بسته شدن دهمین کندل هفتگی نزولی منتج شود. از سوی دیگر شاخص سهام امریکا مثبت شده و برخی آن را دلیلی بر رشد بیت‌کوین می‌دانند؛ اما باید در نظر داشت که شاخص احساسات همچنان در محدوده ترس قرار دارد و همین امر می‌تواند بر حجم معاملات فروش تاثیرگذار باشد.

بیت‌کوین طی روزهای اخیر با جمع‌آوری موقعیت های خرید در محدوده ۲۸ هزار دلار، توانست بار دیگر خود را تا سطح ۳۰ هزار دلار برسد. در حال حاضر رسیدن به سقف محدوده این رنج محتمل است. پیشنهاد می‌شود که در محدوده این سقف عجله‌ای برای باز کردن معامله نداشته باشید، زیرا همان‌طور که در تحلیل‌های قبلی اشاره‌شده بود، حرکات استاپ‌هانتری زیادی در محدوده‌های رنج به وقوع می‌پیوندد.

کندل هفتگی بیت‌کوین نیز برای نهمین بار پیاپی قرمزرنگ بسته شد و این موضوع در تاریخ بیت‌کوین بی‌سابقه بوده است؛ برای صعودی‌شدن شرایط، نیاز است تا کندل این هفته خود را بالای سطح ۳۱۴۰۰ دلار تثبیت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها