|

سیگنال های مهم برای کاربران بیت کوین!

bitcoin

- بیت‌کوین bitcoin شب گذشته با کندلی قدرتمند از مقاومت ۳۰۷۰۰ دلاری خود عبور کرد و خود را تا ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین bitcoin شب گذشته با کندلی قدرتمند از مقاومت ۳۰۷۰۰ دلاری خود عبور کرد و خود را تا سطح مقاومتی بعدی یعنی ۳۲۲۰۰ دلار رساند. با این حرکت قیمت، روند در کوتاه‌مدت صعودی شده و بااین‌حال برای تایید این روند در بلندمدت نیاز به تثبیت بالای این سطح مقاومتی است. با توجه به سابقه قیمت محدود ۳۲۷۰۰ دلار نیز می‌تواند نقش مقاومتی را ایجاد کند، باعث ایجاد فشار فروش در این ناحیه شود.

از طرفی بررسی شاخص جابه‌جایی کوین‌ها در شبکه نشان می‌دهد میزان آن به‌شدت کاهش یافته و به سطح پایینی رسیده است؛ میزان جابه‌جایی در ناحیه ۴۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده بود، اما با نزول به محدوده ۳۰ هزار دلار این میزان کاهش چشمگیری را تجربه کرده است.

این کاهش چشمگیر را می‌توان با فروپاشی اکوسیستم لونا مرتبط دانست. معمولا وقتی قیمت در ریزش‌ها برای عده‌ای از فعالان بازار جذاب به نظر می‌رسد، آن‌ها شروع به خرید می‌کنند و به‌تبع آن میزان جابه‌جایی نیز افزایش می‌یابد؛ موردی که در این بازه اتفاق نیفتاده است.درحالی‌که مردم آرژانتین از سال ۲۰۱۶ با تورم ۶۰ درصدی دست و پنجه نرم می‌کنند، آمار استفاده از ارزهای دیجیتال و همین‌طور استیبل‌کوین‌ها با افزایش بی‌سابقه‌ای در این کشور همراه بوده است.

از اصلی‌ترین دلایل این بحران اقتصادی عدم وجود سیاست‌های مالی کارآمد و چاپ بی‌رویه پول توسط بانک مرکزی این کشور است. بااین‌وجود، دولت آرژانتین بنیادهای اقتصادی را از فعالیت و استفاده مستقیم از رمزارزها منع کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها