|

ادعای عجیب نسبت به شیبا و رقیبش!

SHIBAINU

طبق گزارش های موجود، برخی از صرافی‌های ایرانی ادعا به عدم دریافت ایردراپ لونا ۲ به دلیل عدم همکاری شبکه ترا کرده‌اند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارش های موجود، برخی از صرافی‌های ایرانی ادعا به عدم دریافت ایردراپ لونا ۲ به دلیل عدم همکاری شبکه ترا کرده‌اند! که تیم تحقیق و توسعه ارزنو چنین ادعایی را کاملا غیر واقعی می‌داند، زیرا؛ طبق قوانین و برنامه توزیع اعلام شده از سوی بنیاد لونا، طی ۵ مرحله تمامی کاربرانی که بعد از اسنپ شات تاریخ ۲۶ می و اسنپ شات قبل ۷ می، رمزارز لونا در والت‌های خود داشته‌اند واجد شرایط دریافت این ایردراپ در دو مرحله ۳۰ درصدی در حال حاضر و ۷۰ درصدی طی ۲ سال آینده هستند.

ادعاهایی مبنی بر عدم دریافت ایردراپ توسط صرافی‌ها موید این مسئله است که از ابتدا برای کاربران لونایی در شبکه جابجا نشده و صرفا عددی نمایشی در این صرافی‌ها بوده است و عملا خالی فروشی اتفاق افتاده است.

ازطرفی دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل ترا، در حال ساخت یک استیبل کوین جدید است. این ادعا توسط یکی از شرکت‌کنندگان فعال در انجمن‌های ترا که با نام مستعار FatMan شناخته می‌شود، مطرح شد. او می‌گوید که یک منبع موثق به وی گفته است که کوان در حال طراحی یک استیبل کوین غیرمتمرکز جدید بر روی Terra 2.0 است. این حرکت با طرح اولیه Terra 2.0 که کنار گذاشتن استیبل کوین ترا یو اس دی (UST) بود، در تضاد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها