|

سیگنالی مهم!

خبری جنجالی برای کاربران دوج کوین!

Dogecoin

آیا بالاخره بنیانگذار Dogecoin فاش کرد که چه کسی اکثر کدهای DOGE را نوشته است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، که با نام شیبتوشی ناکاموتو نیز شناخته می شود، به شوخی درباره اینکه چه کسی بیشتر کد Dogecoin را نوشته است پیامی منتشر کرد که در واقع به توسعه دهندگان بیت کوین، طعنه زده است. مارکوس در ادامه این بیانیه توضیح می دهد: "آنها (توسعه دهندگان بیت کوین) دوج کوین تولید نکردند، اما دوج کوین بیشتر از کد بیت کوین سرچشمه گرفته است."جکسون پالمر و بیلی مارکوس Dogecoin را در سال 2013 تأسیس کردند.

Dogecoin به عنوان یک شوخی بر اساس یک الگوی رفتاری محبوب که یک شیبا اینو (نژاد سگ ژاپنی) را به تصویر می‌کشد، ایجاد شد.از طرفی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، انتقاد خود را از بنیانگذار Dogecoin، جکسون پالمر، تشدید کرد و گفت که توسعه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی هرگز حتی یک خط از کد Dogecoin را ننوشته است.ماسک نوشت: "و پالمر همیشه فراموش می کند که بگوید او هرگز یک خط کد Dogecoin را ننوشته است.

یکی از بنیانگذاران، بیلی مارکوس، برای آرام کردن این جدال ها، در توییتی نوشت که نه او و نه پالمر کمک زیادی به این پروژه نکرده اند، که در ابتدا قرار بود شوخی باشدو به خاطر همین خیلی جدی نگرفتند. مارکوس با طنز گفت: "مردم بعد از ما به طور تصاعدی بیشتر از جکسون یا من در پایگاه کد کار کردند."

رشد دوج کوین

دوج کوین در ماه مه 2021 به بالاترین سطح تاریخ 0.73 دلار رسید که بر اساس رشد قبلی خود به دنبال تایید ایلان ماسک بود که علاقه زیادی به این میم کوین دارد.  بازدید ایلان ماسک از Saturday Night Live (SNL) با صعود این ارز دیجیتال به بالاترین سطح تاریخ همزمان شد. Dogecoin (DOGE) در 27 مه زمانی که ایلان ماسک توییت کرد که اقلام SpaceX، تجارت اکتشاف فضایی او، به زودی با Dogecoin، مشابه کالاهای تسلا، قابل خرید خواهند بود،به همین دلیل افزایش یافت. پس از این توییت، قیمت Dogecoin تا 15 درصد افزایش یافت. Dogecoin در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.085 دلار در حال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها