|

قضیه غذای تند بیا طعم بیت کوین چیست؟

bitcoin

با نگاهی به سفارشات خرید بیت‌کوین، می‌توان دریافت که سفارشات زیادی در محدوده ۲۹۳۰۰ دلار قرار گرفته است و اگر این سفارشات لغو نشوند،…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رستوران‌های زنجیره‌ای چیپوتل طی اعلامیه‌ای در توییتر از پذیرش کریپتوکارنسی در درگاه پرداخت خود از هفته آینده خبر داد. این مجموعه با بیش از ۳۰۰۰ شعبه در آمریکا بزرگترین ارائه‌دهنده خوراک تند مکزیکی و تاکو در این کشور محسوب می‌شود.

طبق اعلام مدیر مالی این شرکت، در مرحله اول از رمزارزهایی نظیر بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و استیبل‌کوین تتر و USDC با همراهی شرکت فین‌تک فلکسا پشتیبانی خواهد شد. این هجدهمین کمپانی بزرگ آمریکایی است که در ماه جاری شروع به پذیرش رمز ارزها کرده است.از طرفی بیت‌کوین نتوانست از سطح مقاومتی ۳۲۲۰۰ دلاری عبور کند و اصلاحی را تا محدوده ۲۹۳۰۰ دلار تجربه کرد. از دیدگاه تکنیکال، اصلی‌ترین حمایت پیش‌روی قیمت محدوده ۲۸۶۰۰ دلار خواهد بود.

اما با نگاهی به سفارشات خرید بیت‌کوین، می‌توان دریافت که سفارشات زیادی در محدوده ۲۹۳۰۰ دلار قرار گرفته است و اگر این سفارشات لغو نشوند، احتمالا این محدوده طی روز‌های آینده کف بیت‌کوین bitcoin خواهد بود. و تعداد آدرس‌های با موجودی بیش از ۱۰ هزار بیت‌کوین، همچنان روندی صعودی دارد و با رسیدن به تعداد ۹۸ آدرس، رکورد ۱۵ ماهه خود را شکست. این افزایش در حالی است که تعداد آدرس‌های هزار بیت‌کوینی همچنان روندی نزولی دارد و ماه‌هاست که تعداد آن‌ها رو به کاهش است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: مهدی کردنظیری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها