|

انتشار خبری جنجالی!

خبری جالب برای مالکان دوج کوین!!

Dogecoin

پیش از نیم سال است که از انتشار و آپدیت آخرین نسخه Dogecoin Core می گذرد که ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیش از نیم سال است که از انتشار و آپدیت آخرین نسخه Dogecoin Core می گذرد که یکی از کیف پول های کلیدی و راهی برای مدیریت DOGE می‌باشد،وقتی توسعه دهندگان پروژه های دوج کوین اعلام کردند که در حال اپدیت نسخه ای جدید از برنامه هستند ،این طرح که در بخش ویژه GitHub اختصاص داده شده به Dogecoin معرفی شده، و نکته قابل توجه این است که براساس اولویت تفکیک شده است.

با بررسی نقاط غربت برنامه منتشر شده جدید v1.14.6، متوجه میشویم که توجه ویژه ای به موارد مربوط به حذف آسیب پذیری های شناخته شده بیت کوین جلب شده است‌به گفته نویسنده، این راه‌حل حملاتی را کنترل و حذف می‌کند که تا از دریافت تراکنش‌های گره‌های بیت‌کوین از سایر گره‌ها جلوگیری کنندو همچنین امنیت کلی زیرساخت Dogecoin Core را افزایش می‌دهد.

سایر نکات مهمی که در این طرح دارای اولویت هستند، همگی در زمینه حفاظت از کاربر و آماده‌تر کردن Dogecoin Core متمرکز شده‌اند.همچنین افزودن یک روش RPC، که تراکنش‌های کیف پول های غیرفعال را نشان می‌دهد، یا تنظیم جابه‌جایی‌ها به کیف پول به 0.01 DOGE.توسعه‌دهندگان بیشتر سعی دارند کد کیف پول هارا پاک کنند، این سیستم به افزایش امنیت کاربرها و سیستم و به‌روزرسانی آن بخش‌هایی از زیرساخت کیف پول اشاره می‌کند که بر ارتباط همگانی همه مؤلفه‌ها تأثیر می‌گذارد.

پس از باتوجه به داده ها می بینیم که تیم در حال آماده سازی برای شروع کار بر روی نسخه بعدی، v1.14.7 است. در همین حال، با مراجعه به داده‌های محاسبه‌شده توسط Santiment، می‌توان دید که فعالیت توسعه معروف‌ترین میم کوین‌ها کاهش می‌یابد، در حالی که DOGE در حال معامله است.باید ببینیم که بعد از آپدیت فعالیت معامله گران چگونه تغییر می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها