|

قیمت ربع سکه امامی طی یک هفته اخیر

قیمت ربع سکه بهار آزادی ۱۷ خرداد ۱۴۰۱؛ افزایش بیش از یک میلیونی در 1 ماه

 ربع سکه

هر ربع سکه در روز سه شنبه ۱۰ خرداد یعنی یک هفته گذشته پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک ماه پیش هم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه ثابت ماند و در نیمه اول معاملات امروز پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز به یک میلیون و ۴۳۱ هزار تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به روز دوشنبه کاهش یافت و ۱۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان به فروش رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی امروز سه میلیون و ۵۰ هزار تومان بود.

هر ربع سکه بهار آزادی در روز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ یعنی یک هفته گذشته پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک ماه پیش هم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. با توجه به نرخ امروز ربع سکه، هر ربع سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته ثابت مانده و نسبت به ماه گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه امامی طی یک هفته اخیر

یکشنبه هشتم خرداد دوشنبه 9 خرداد سه شنبه 10 خرداد چهارشنبه 11 خرداد پنجشنبه 12 خرداد دوشنبه 16 خرداد امروز 17 خرداد
پنج میلیون و 270 هزار تومان پنج میلیون و 380 هزار تومان پنج میلیون و 500 هزار تومان پنج میلیون و 600 هزار تومان پنج میلیون و 550 هزار تومان پنج میلیون و 500 هزار تومان  پنج میلیون و 500 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها