|

شیبااینو درحماسه ای خارق العاده!!

Shiba Inu

Welly، نکته هایی راجع به‌روزرسانی‌ اخیر فیشینگ ارائه کرده است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Welly، یک همبرگر با مضمون Shiba Inu، نکته هایی راجع به‌روزرسانی‌ اخیر فیشینگ ارائه کرده است که بیانگر کلاهبرداری و سوءاستفاده می باشد. هفته گذشته، رستوران فست فود ایتالیایی بیان کرد که کانال Discord آن دچار نقض امنیتی شده است، به طوری که ربات‌ها لینک‌های مخربی را برای حدود نیم ساعت ارسال می‌کردند تا کاربران را به یک وب‌سایت جعلی و زیان آور هدایت کنند. کلاهبرداران فقط می‌توانستند تا 10 ETH را سرقت کنند.

طبق این اعلامیه، توکن‌های غیرقابل تعویض، زمین Metaverse و سایر دارایی‌ها به ارزش ۱۷۵۷۳ دلار است.بیشتر دارایی‌های دزدیده شده بازگردانده شده‌اند و با OpenSea، بزرگترین بازار NFT، برای کاهش زیان ها فعالیت می‌کند. ولی می‌گوید که به لطف واکنش سریع ناحیه دفاع و رشد متاورس، این تلفات به حداقل رسیده است.بخش های فوق الذکر اکنون در حال کار بر روی یک ممیزی کامل برای یافتن دقیق چگونگی انجام این حمله های مخرب هستند.

با وجود لغو برنامه های خود برای ادغام NFT ها در سال گذشته به دلیل واکنش های منفی جامعه، Discord همچنان هم یک سرمایه گذاری محبوب برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. هکرها اغلب کانال‌های مرتبط با رمزنگاری را هدف قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند کاربران را فریب دهند تا وسوسه شوند و روی لینک‌های فیشینگ کلیک کنند و باعث گمراهی آنها شده و از دارایی‌های کریپتو یا NFT دور می‌شوند.

هفته گذشته، Yuga Labs، شرکت پشت مجموعه Bored Apes Yacht Club، بیان کرد که کانال BAYC Discord هک شده است و بازیگران مخرب NFT به ارزش 360000 دلار را سرقت کرده‌اند. Welly پس از انجام یک تغییر نام تجاری کامل در فوریه، جزعی از جامعه Shiba Inu شد.وصاحب برگر اعلام کرد که سوزاندن توکن های SHIB را در اواخر آوریل آغاز خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها