|

الان بهترین حرکت برای دوج کوین چیست؟!

دوج کوین

ارزهای دیجیتال که از نزدیک دنبال می شوند قصد دارند از آلتکوین برتر خود رونمایی کند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته تحلیلگر محبوب، سولانا، دوج کوین و این نوع دارایی های رمزنگاری شده، آلت کوین های برتر برای انباشت در پایین ترین سطح بازار هستند.استراتژیست ارزهای دیجیتال که از نزدیک دنبال می شوند قصد دارد از آلتکوین برتر خود رونمایی کند. در جلسه استراتژی جدید، معامله‌گر مستعار DonAlt هشدار می‌دهد که آلت‌کوین‌ها همچنان می‌توانند بین 50 تا 70 درصد از قیمت‌های فعلی خود کاهش پیدا کنند.

این معامله‌گر همچنین می‌گوید که در حال حاضر به تعدادی از دارایی‌های رمزنگاری شده چشم دوخته است تا زمانی که بیت‌کوین (BTC) نشانه‌های قدرت خود را نشان دهد. وبیان کرد که "من فکر می کنم سولانا گرینه خوبی است.و من می‌ ببینم که Dogecoin، به وضوح کمی بالا رفته است. فقط فکر نمی‌کنم دوباره به بالاترین حد خود برسد.

و ارزهایی که در چرخه گذشته فوق العاده محبوب بودند، گزینه خوبی به نظر میرسد.پس از آن که آن‌ها کمی افزایش یافتند، کاربران شروع به فروش آنها کردند، زیرا این احتمال وجود دارد که در برابر بیت‌کوین به بالاترین حد خود نرسند. و برخی از توکن های صرافی پیشرو در بازارها BNB، توکن ابزاری صرافی دارایی دیجیتال جهانی بایننس، و توکن FTX (FTT)، دارایی بومی مبادلات مشتقات ارز دیجیتال FTX هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی