|

حواستان به این نکات بیت کوین باشد!

bitcoin

بیت‌کوین هفته جدید را با امیدی تازه برای هولدرها آغاز کرد تا به روند کندل‌های قرمزرنگ هفتگی خود پایان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین هفته جدید را با امیدی تازه برای هولدرها آغاز کرد تا به روند کندل‌های قرمزرنگ هفتگی خود پایان دهد. این اقدام باعث آرامش گاوهای بازار شد و همین امر نوید معاملاتی جذاب را در هفته پیش‌رو می‌دهد. در جایی که سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی ایالات‌متحده می‌تواند بازار سهام و ارزهای دیجیتال را تحت‌تاثیر قرار دهد، داده‌های فاندامنتال بیت‌کوین نشان از سازگاری این شبکه با اخبار اقتصادی پیرامون دارد.

با نگاهی بر داده‌های سفارشات، می‌توان دریافت که بیشتر از ۶۰ میلیون دلار در محدوده ۳۲ هزار دلار در لیست فروش قرار دارند و همین امر باعث تقویت اصطکاک در صورت ادامه شکست خواهد شد.در مورد اخبار موثر، پیشنهاد می‌شود شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و همچنین روند تورم در آمریکا را مدنظر قرار دهید.

باوجود کاهش قیمت‌ها، ماینرها همچنان دست از توزیع کشیده‌اند و تحلیل‌ها نشان می‌دهد ممکن است این روند به‌زودی تغییر کند. به‌علاوه آمارها نشان می‌دهد مرحله تسلیم اکنون شبیه به مارس ۲۰۲۰ در حال انجام است و در نتیجه بهتر است هولدرها به فکر فروش نباشند. همان‌طور که امروز در خبرها نیز منتشر شد، وال‌های بازار نیز رکوردهای جدیدی را ثبت کرده‌اند که می‌تواند بر روند قیمتی تاثیرگذار باشد.

از طرفی قیمت بیت‌کوین به سطح پایینی الگوی کنج خود رسید و احتمال واکنش به آن وجود دارد. در صورت شکست سطح پایینی الگو، اوضاع می‌تواند برای قیمت خطرناک شود. مهم‌ترین حمایت‌ قیمت در حال حاضر در محدوده ۲۸،۵۰۰ قرار دارد.از طرفی در صرافی کوین‌بیس قوی‌ترین دیوار خرید در محدوده ۲۸ هزار دلار قرار دارد؛ اگرچه از قدرت آن کاسته شده است. در قیمت ۲۹ هزار دلار نیز تراکم ضعیفی از سفارشات خرید وجود دارد.

در بایننس فیوچرز قوی‌ترین دیوار خرید در محدوده ۲۸،۸۰۰ تا ۲۸،۹۰۰ قرار دارد.در صرافی بایننس برخلاف گذشته فعلا دیوار خرید قوی جدیدی به وجود نیامده‌است؛ همچنین تراکم ضعیفی از سفارشات خرید در قیمت ۲۹ هزار دلار مشاهده می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها