|

سکه کانال ۱۵ میلیونی را پس می گیرد؟

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱

سکه امامی 1 ماه قبل به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نرخ امروز نشان دهنده افزایش یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی آن است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۴۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی سه میلیون و ۳۰ هزار تومان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، قیمت هر سکه امامی روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، قیمت هر سکه امامی نسبت به هفته گذشته ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافته است. سکه امامی یک ماه قبل به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نرخ امروز سکه امامی نشان دهنده افزایش یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی آن است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر

سه شنبه 10 خرداد چهارشنبه 11 خرداد پنجشنبه 12 خرداد دوشنبه 16 خرداد سه شنبه 17 خرداد چهارشنبه 18 خرداد امروز 19 خرداد
15 میلیون و 300 هزار تومان 15 میلیون و 500 هزار تومان 15 میلیون و 130 هزار تومان 15 میلیون و 50 هزار تومان 14 میلیون و 850 هزار تومان 14 میلیون و 920 هزار تومان 14 میلیون و 990 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها