|

نوسانات قیمت ربع سکه در ۱ ماه گذشته

قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱

هر ربع سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافته و نسبت به ماه گذشته یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز پنج میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز به یک میلیون و ۴۴۶ هزار تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به روز چهارشنبه افزایش یافت و ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به فروش رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی امروز سه میلیون و ۳۰ هزار تومان بود.

هر ربع سکه بهار آزادی در روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ یعنی یک هفته گذشته پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک ماه پیش هم چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود. با توجه به نرخ امروز ربع سکه، هر ربع سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافته و نسبت به ماه گذشته یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه بهار آزادی طی یک هفته اخیر

سه شنبه 10 خرداد چهارشنبه 11 خرداد پنجشنبه 12 خرداد دوشنبه 16 خرداد سه شنبه 17 خرداد چهارشنبه 18 خرداد امروز 19 خرداد
پنج میلیون و 500 هزار تومان پنج میلیون و 600 هزار تومان پنج میلیون و 550 هزار تومان پنج میلیون و 500 هزار تومان پنج میلیون و 500 هزار تومان پنج میلیون و 550 هزار تومان پنج میلیون و 620 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها