|

حکومت دوج کوین به سررسیده ؟!

Dogecoin

قیمت Dogecoin همچنان در خطر سقوط بیشتر است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Dogecoin همچنان در خطر سقوط بیشتر است، اما علی‌رغم این چشم‌انداز نزولی، یک تحلیل‌گر مشهور تمام دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود را فروخته و سبد ارزهای دیجیتال را به دوج کوین پرکرده است Dogecoin محبوبیت خود را در بین معامله گران ارزهای دیجیتال از دست خواهد داد بیلی مارکوس، یکی از خالقان Dogecoin معتقد است که معامله‌گران رمزارز علاقه خود را به میم کوین از دست داده‌اند، زیرا «کریپتو تنها زمانی جالب است که قیمت آن بالا باشد».

مارکوس معتقد است کریپتو فقط در بازار صعودی جالب است، افت قیمت ثابت از تابستان 2021، محبوبیت Dogecoin را کاهش داده است.  بنابراین مارکوس بنیان‌گذار دوج‌کوین، در صفحه توئیتر خود اسکرین‌شاتی مبنی بر کاهش شدید جست‌وجوهای مرتبط با این رمزارز به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می‌دهد که در ژوئن سال گذشته میزان علاقه به دوج‌کوین به بالاترین حد خود رسیده بود و تا می ۲۰۲۲ تقریبا ۷۵ درصد از این علاقه کاهش یافته است.

وی در ادامه افزود عموما علاقه به ارزهای دیجیتال زمانی افزایش می‌یابد که قیمتشان در بالاترین حد ممکن خود باشد و حتی رمزارزهایی نظیر بیت‌کوین و اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بنابراین وقتی نام پروژه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌شنوید احتمال این‌که برای ورود و خرید آن دیر شده باشد بسیار بالاست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها