|

روند نزولی یا صعودی؟

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین!!

Dogecoin

قیمت دوج کوین Dogecoin برای جامعه رمزارزها شناخته شده است. اگرچه DOGE 89.50 درصد از بالاترین رکورد خود (ATH) کاهش یافته است، ولی این توکن.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین Dogecoin برای جامعه رمزارزها شناخته شده است. اگرچه DOGE 89.50 درصد از بالاترین رکورد خود (ATH) کاهش یافته است، ولی این توکن 12.78 درصد از پایین ترین سطح چرخه خود یعنی 0.07 دلار افزایش یافته است. و نشان می دهد دوج کوین همچنان به آینده خود امیدوار است.با این حال، گزارشی که اخیراً توسط پلتفرم جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های بازار کریپتو منتشر شده است CryptoRank ممکن است سرمایه‌گذاران بلندمدت را تحت تأثیر قرار ندهد.

دوج کوین

طبق این گزارش، درآمد استخراج Dogecoin در سال گذشته به شدت کاهش یافته است. تغییر درآمد ماینر یک ساله برای DOGE در -76.2٪ بود. این توکن میم را در اولین نقطه در میان پنج گزینه برتر ماینینگ بی‌سود قرار می‌دهد.کاهش بیش از 70 درصدی سود ماینینگ Dogecoin قطعا باعث بی خیالی ماینرها نمی شود. در این یادداشت، ممکن است بپرسید که آیا سرمایه گذاران از سرمایه گذاری DOGE خود راضی هستند یا خیر. خوب، عامل "فرسودگی روند" می تواند به این سوال پاسخ دهد.

DOGEکیف پول‌ها را با قیمت 0.077 دلار تغییر می‌داد که در طول هفت روز گذشته حدود 3.48 درصد کاهش داشت. نکته مهم، این است که پس از افت شدید در 11 می، این توکن عمدتاً در محدوده محدودی معامله می شود.داده‌ها نشان می‌دهد که DOGE پس از 3 دسامبر 2021 در حال تشکیل یک فلات بوده است، مگر اینکه در 9 مه 2022 قیمت 0.081 دلار را بشکند. در واقع، پس از 11 می، حجم کاهش یافته است. تا زمانی که تقاضای کافی وارد نشود، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که توکن سقف 0.0775 دلاری خود را آزمایش کند، چه رسد به 0.2020 دلار دست یابد.

اندیکاتورهای پیشرو با نشانه قیمت نزولی خود در حال حرکت هستند. RSI، پس از 4 می، زیر علامت خنثی بوده است.در زمان نگارش این مقاله، بدون هیچ نشانه ای از بهبود، در منطقه -23.44٪ بود. از سوی دیگر، پهنای باندهای بولینگر (BB) پس از 30 مه فشرده به نظر می رسد و اشاره ای به ماراتن نوسانات در چند روز آینده ندارد. با این حال، نوسانات DOGE در 30 روز گذشته عمدتاً در حدود 88.28 درصد بوده است.با توجه به تمام عوامل ذکر شده در بالا، قرار گرفتن در موقعیت خرید، در ساختار فعلی بازار شرط امیدوارکننده ای به نظر نمی رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی