|

علت ریزش رقیب شیبا فاش شد؟

LUNA

علت اصلی ریزش ترا (لونا) مشخص شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارش تهیه‌شده توسط FXStreet، بنیان‌گذار شبکه ترا قبل از سقوط این شبکه و ارزهای دیجیتال UST و LUNA، ماهانه ۸۰ میلیون دلار از این ارزها را به کیف پول شخصی‌اش منتقل و نقد کرده است. گفته می‌شود این گزارش توسط کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا تهیه شده که درخواست کرده‌اند نامشان فاش نشود.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز کمیسیون SEC در حال تحقیق از دو کوان، مدیرعامل ترا و دیگر اعضای این شبکه در خصوص اتهاماتی مانند پول‌شویی است. به گزارش خبرگزاری کره جنوبی؛ Naver and JTBC؛ بنیاد SEC از طریق دوربین‌های مداربسته طراحان شبکه ترا را تحت نظر قرار داده‌اند تا به این ترتیب بتواند سرنخ‌هایی از طراحی ضعیف این شبکه به دست بیاورد.
به گزارش SEC، دو کوان، طی چند مرحله و به‌صورت ماهانه این مبالغ را به چند کیف پول شخصی خود واریز کرده است. اقدامی که از نظر این سازمان، مشکوک به پول‌شویی است. با این‌ حال، یکی از اعضای بلندپایه ترا گفته است که دو کوان، هیچ‌گونه دریافتی رسمی از سوی ترا نداشته است.

دو کوان همچنین متهم به نقض قوانین اوراق بهادار است. SEC مشکوک است که او این اوراق را با ارزهای ترای خود خریده است. در صورت اثبات این موضوع، او در آمریکا تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
در پی انتشار این خبر، موجی از توییت‌های منفی علیه دو کوان به راه افتاده است. Michael van de Poppe تحلیل‌گر معروف در توییتر خود، دو کوان را یک کلاهبردار شایسته زندان توصیف کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها