|

اتریوم در مسیری صعودی؟

ETH

ارزش stETH که باید ارزشی یک به یک با ETH داشته باشد، برای دومین بار در ماه ارزش آن افت کرد و ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارزش stETH که باید ارزشی یک به یک با ETH داشته باشد، برای دومین بار در ماه ارزش آن افت کرد و به ۹۵٪ اتریوم رسید. ارزش stETH در ۱۳ می افت کرد و به ۹۵٪ ارزش اتریوم رسید، سپس توانست بخشی از افت ارزش را جبران کند و به ۹۸٪ اتریوم برسد، اما اخیرا دوباره به ۹۵٪ اتریوم کاهش یافت.

لیدو یک پروتکل دیفای بوده و به‌عنوان راه‌حلی برای استیک‌کردن اتریوم معرفی شده است. لیدو این امکان را به شما می‌دهد تا اتریوم‌های خود را در اپلیکیشن‌های دیفای مثل Curve، Sushi، Yearn و غیره استیک کنید. این قابلیت باعث می‌شود که استیک‌کننده مجبور نباشد میان استیک‌کردن اتریوم و مشارکت در پروژه‌های دیفای یکی را انتخاب کند.و از نظر تحلیل تکنیکال، شانس کمی برای بهبود اتریوم، آلت کوین برتر بازار، در کوتاه مدت وجود دارد.

در واقع، نگاهی دقیق‌تر به چند هفته اخیر نشان می‌دهد که قیمت در حال حاضر در حال حرکت در یک مثلث نزولی است و یک شکست قیمتی به زیر خط روند پایین این الگو می‌تواند عواقب فاجعه‌باری داشته باشد و قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، اخیراً به کف ۱,۶۶۱ دلار سقوط کرده است که پایین‌ترین سطح قیمتی آن از ۲۸ مارس ۲۰۲۱ (۸ فروردین ۱۴۰۰) محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر ۶۵ درصد از اوج تاریخی ۴,۸۷۸ دلاری خود فاصله دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها