|

قیمت بنزین تغییر می‌کند؟

آخرین خبرها از افزایش قیمت بنزین؛ وزیر نفت پاسخ می دهد

وزیر نفت که در جلسه امروز کمیسیون انرژی حضور یافت به سوالات نمایندگان در خصوص گرانی بنزین و جمع کردن کارت‌های مختص جایگاهداران پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی نخعی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و گزارشی درباره سفرهای اخیر خود به کشورهای مختلف در راستای تقویت دیپلماسی انرژی ارائه کرد.

به گزارش «شایانیوز»، وی در گفتگو با مهر افزود: ایران یکی از کشورهای مهم تولید کننده نفت و گاز دنیا و یکی از کشورهای مهم دنیا در حوزه انرژی است اما این ظرفیت کمتر مورد توجه قرار گرفته است. دولت سیزدهم و به طور ویژه وزارت نفت در بحث دیپلماسی انرژی تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت چندین مرحله برای گسترش مبادلات ایران و روسیه در حوزه انرژی به روسیه سفر کرده است. وی سفری به ترکمنستان برای پیگیری موضوع سوآپ گازی با ترکمنستان و آذربایجان داشته است.

همچنین وی سفر به تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی و عمان را جهت تقویت دیپلماسی انرژی کشور در دستور کار قرار داده است.

نخعی تاکید کرد: در همین مدت کوتاه عملکرد وزارت نفت و دولت برای تقویت دیپلماسی انرژی بسیار خوب بوده است. مؤلفه‌های مختلف چون اقتصادی، سیاسی و امنیتی بر بازار انرژی اثرگذار است و ما هر چقدر بتوانیم روابط خود را با کشورهای منطقه و سایر کشورهای دنیا در حوزه انرژی تقویت کنیم، به نفع کشور و منافع ملی ما است.

وی اظهار کرد: نمایندگان هم در این جلسه سوالاتی را از وزیر پرسیدند. همچنین سوالی درباره گرانی بنزین و جمع کردن کارت‌های مختص جایگاهداران در جایگاه‌های سوخت سطح کشور مطرح شد که اوجی قویاً این موضوعات را تکذیب کرد و تاکید کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین و جمع کردن کارت‌های مختص جایگاهداران سوخت ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها