|

خبر انفجاری برای اتریوم!

ETH

چند روز گذشته به ویژه برای ETH بسیار چالش برانگیز سپری شد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند روز گذشته به ویژه برای ETH بسیار چالش برانگیز سپری شد. دیروز این ارز دیجیتال به اندازه 1 هزار دلار کاهش یافت،دقیقا جایی که گاوها توانستند از افت بیشتر جلوگیری کنند.با این حال باعث شده است که تعداد آدرس‌های ETH که در ضرر هستند به بالاترین حد خود برسند.

داده‌های موجود در بازار و تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های اتریومی که در ضرر می باشند بر اساس میانگین متحرک ۷ روزه به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۳۸.۶ میلیون دست یافته اند.

تمام این اتفاقات به دلیل کاهش قابل توجه قیمت ETH در هفته های گذشته و دو روز گذشته است.این ارز دیجیتال در طول یک هفته حدود 40 درصد از ارزش خود را از دست داد و دیروز به پایین‌تر از 1000 دلار (در بایننس) رسید.اتریوم همچنین از نظر لیکوئید شدن در بین رمز ارزها در 24 ساعته با 150 میلیون دلار پوزیشن لیکوئید شده جزء ارزهای پیشرو می باشد.

شایان ذکر است که به دلیل شرایطی که ارز دیجیتال در دوره انتخابی در خود داشته تعداد موارد فوق نیز می‌توانست بیشتر افزایش یابد.دیروز، پس از آنکه جروم پاول اعلام کرد که نرخ بهره حدود 0.75 افزایش یافته، نیز اشاره کرد که این ممکن است بالرین نرخی باشد که فدرال رزرو اعمال خواهد کرد و احتمالاً در آینده به این میزان نخواهد رسید.

با این حال، ارزهای دیجیتال، از جمله ETH، واکنش  مثبت داشتند و در عرض چند دقیقه بیش از 10 درصد افزایش یافتند.با این حال، در زمان نوشتن این مقاله، ETH به حدود 1100 دلار بازگشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها