|

جنجال برانگیز!

اتفاقی که شیبااینو رو زیر و رو کرد!

Shiba Inu

کلیسای فلوریدا پذیرش شیبا اینو را به عنوان کمک مالی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اولین کلیسا در میامی اعلام کرد که بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را به عنوان کمک های مالی در ماه آوریل می پذیرد. کلیسای مستقر در فلوریدا به طور انحصاری به Watcher Guru بیان کرد که  همچنین توکن های Shiba Inu را به عنوان کمک مالی می پذیرند که در آن کلیسا خدمات حضوری و آنلاین دارند که BTC، ETH، DOGE و SHIB ارائه می دهد.

این دومین کلیسایی است که ارزهای دیجیتال را به عنوان کمک مالی پذیرفته است. در اکتبر سال گذشته، یک کلیسای مستقر در می سی سی پی اولین کلیسای باپتیست جنوبی بود که ارز دیجیتال را برای کمک های مالی پذیرفت.کشیش دکتر کریستوفر بنک اعلام کرد که کلیسا Dogecoin را به عنوان کمک مالی می پذیرد.

با این حال، اکنون که کلیسا شیبا اینو را نیز می پذیرد، کشیش بنک بیان کرد که هدف کلیسا این است که به افردا بیاموزد که هم در داخل و هم در خارج از کلیسا سخاوتمند باشند.امید ما این است که از طریق آموزش مالی و حمایت خود، بتوانیم به مردم بیاموزیم که هم در داخل کلیسا و هم در سراسر جهان سخاوتمند باشند تا همه ما بتوانیم هر روز فقط کارهای خوبی انجام دهیم و ارزش هدیه به مبلغ آن نیست بلکه ارزش معنوی مربوط می شود.باتوجه به این شرایط میتوانیم به ارجحیت رمزارزها در دنیای امروزی پی برد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها