|

وضعیت اتریوم بیانگر چه چیزی است؟!

ETH

بازار ارزهای دیجیتال امروز نزول شدیدی را تجربه کرد و اتریوم نیز از این قاعده مستثنا نبوده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال امروز نزول شدیدی را تجربه کرد و اتریوم نیز از این قاعده مستثنا نبوده است؛ این ارز حمایت مهم هزار دلاری خود را شکست و ریزشی تا محدوده ۹۷۵ دلار تجربه کرد.

با توجه به شرایط کلی بازار، نقطه برگشت قیمت‌ها قابل پیش‌بینی نیست، اما با دید تکنیکال حمایت اول سطح ۹۵۰ دلار و حمایت بعدی سطح ۸۵۰ دلار خواهد بود و می‌توان انتظار حمایت را در این ناحیه از قیمت داشت.​ و تحلیل‌گری بازار نزولی سال ۲۰۱۸ را پیش‌بینی کرد، معتقد است قیمت بیت‌کوین و اتریوم به پایین‌ترین حد خود نزدیک است.

کوین اولری (Kevin O’Leary) از Shark Tank جزئیات دارایی‌های رمزنگاری شده خود را شامل اتریوم و راه حل مقیاس پذیری MATIC می‌کند. برخی تحلیلگران دیگر استدلال می‌کنند که کاهش قیمت به زیر ۱۰۷۰ دلار می‌تواند قیمت اتریوم را کاهش دهد.آقای شگفت انگیز در توییت اخیر خود نقل می‌کند؛ "BTC و ETH هر دو در میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود هستند.

به نظر من پایین ترین محدوده بسیار نزدیک است، شاید پایین‌ترین حد جدید در بازه‌های زمانی پایین‌تر، اما به نظر من این نقطه شروع انباشته شدن است".در آخر تحلیلگران روند قیمت اتریوم را ارزیابی کرده‌اند و استدلال می‌کنند که ۱۰۷۰ دلار حمایت اصلی از اتریوم است و افت زیر این سطح می‌تواند فشار زیادی بر روند صعودی وارد کند. همچنین قیمت اتریوم ممکن است در کوتاه مدت به زیر ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها