|

با شیبا، دوج کوین وبیت کوین پرواز کنید!

Dogecoin

بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشرشده توسط UATP _شرکت جهانی ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشرشده توسط UATP _شرکت جهانی پرداخت برای مسافران که با مشارکت خطوط هوایی بین‌المللی اداره می‌شود_ شرکت هواپیمایی اروپایی Vueling با بیت پی و UATP برای پذیرش رمزارزهایی مثل شیبا (SHIB) و دوج کوین (DOGE) در راستای خرید بلیط هواپیما همکاری کرده است.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز فعال کردن گزینه پرداخت با رمزارزها توسط این شرکت، ادامه‌دهنده روند ماه‌های اخیر است؛ زیرا شرکت‌های زیادی در حال گسترش امکانات پرداخت برای کالاها و خدمات خود با استفاده از کریپتو هستند.

شرکت Vueling به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بزرگ در اسپانیا، سالانه بیش از ۳۰ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده و در ۱۲۲ نقطه از جهان فعالیت می‌کند. با چنین اعداد و ارقامی می‌توان این شرکت را عضو مهمی در میان شرکت‌های پذیرنده ارزهای دیجیتال دانست.

دیگر شرکت مهم در این قرارداد، شرکت UATP است که از تکنولوژی آن به طور گسترده در صنعت هوانوردی استفاده می‌شود. اگرچه همچنان قیمت بلیت‌ها به صورت ارزهای فیات نمایش داده می‌شود، اما مشتریان می‌توانند از طریق تراکنش‌های واسطه‌ای، با استفاده از طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های کریپتو، هزینه بلیط خود را پرداخت کنند. شیبا، دوج کوین و بیت کوین، از جمله رمزارزهایی هستند که امکان پرداخت با آنها وجود خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها