|

شایانیوز گزارش می دهد:

پیش بینی بازار بورس فردا چهار شنبه 1 تیر 1401

بازار بورس در آخرین روز خرداد متعادل بازگشایی شد اما رفته رفته عرضه در بازار افزایش یافت و در نهایت با روند منفی و نزولی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

ما در این بخش خبر به پیش بینی وضعیت بورس فردا چهارشنبه یکم تیر ۱۴۰۱ میپردازیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل آی هدف،شاخص کل امروز با افت ۷ هزار و ۶۱۷ واحدی به ۱ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۳۰ واحد رسید وشاخص هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۱۲۶ واحدی به ۴۲۳ هزار و ۴۵۷ واحد رسید.

157623796

نمادهای اعتلا، بموتو، غگلستا، وگستر، ثرود بیشترین افزایش و نمادهای زکشت، بپیوند، آ س پ، خکار، تلیسه بیشترین کاهش را داشتند.

امروز شاهد بازگشایی متعادل بازار سرمایه بودیم. شاخص کل در ۳۰ دقیقه اولیه معاملات ۷۷ واحد رشد کرد اما در نهایت شاخص کل ۷ هزار واحد و شاخث هم وزن نیز ۳ هزار واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد.

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای «فملی»، «نوری»، «فولاد»، «شپنا»، «شپدیس» و «میدکو» بیشترین تاثیر منفی و معاملات نماد «حکشتی» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه نوشت : مراقب صف های خرید و فروش باشید. لزوما سهمی که صف خرید دارد ارزنده نیست و بالعکس سهمی که صف فروش دارد؛ بی ارزش نیست. هیجانی عمل نکنید و با دیدن صفوف خرید و فروش اقدام به معامله نکنید!

و اما بازار بورس فردا چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ چه می شود؟

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه وضعیت بازار بورس را اینگونه پیش بینی کرد : روز گذشته شاخص کل ۱۲۸۶ واحد رشد کرد امروز ۷ هزار واحد افت کرد. انتظار می رود که در روز های آتی این روند نوسانی همچنان ادامه داشته باشد و یوتیلیتی‌ها مورد تقاضای بازار باشند و سهام بزرگ کماکان درجا بزنند.

با توحه به اینکه انتشار اخبار تحریم صنعت پتروشیمی را منفی و اخبار واگذاری خودرویی‌ها را مثبت کرد؛ می توان دریافت که بازار به شدت تحت تاثیر اخبار است اما با این حال انتظار می رود که پس از اتمام این روند نوسانی، شاخص کل پتانسیل این را داشته باشد که به کانال ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها