|

افزایش تب بازار مسکن در تابستان

اجاره های سر به فلک کشیده در کرج؛ رهن و اجاره خانه در جهانشهر چند؟

جهانشهر به علت وسعت بالا، فضاهای سبز زیاد، درختکاری‌های منظم و امکانات رفاهی خوب محیطی آرامی را برای ساکنینش به ارمغان آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه اوضاع احوال مالی خوبی دارید و در کرج دنبال خانه ای برای اجاره هستید پیشنهاد ما به شما سکونت در عظیمیه، مهرشهر، گوهردشت و جهانشهر است. در مطالب قبلی راجع به اجاره خانه در مهرشهر، عظیمیه و گوهردشت صحبت کردیم. امروز سراغ یکی از قدیمی ترین و البته گران ترین محله های کرج یعنی جهانشهر رفتیم و می خواهیم بدانیم که برای اجاره یک واحد هفتاد هشتاد متری تا واحد های شیک و مجلل بالای دویست متر در این منطقه چقدر بودجه نیاز است.

نام جهانشهر برگرفته از نام جهان همسر محمد صادق فاتح مؤسس این محله است. جهانشهر در گذشته دارای باغ‌های فراوانی بوده که در سال‌های اخیر با ساخت و سازهای متعدد بسیاری از این باغ‌ها ویران شدند. از اماکن مهم در محله جهانشهر می‌توان به پارک تنیس، باشگاه پینت بال، باغ خانواده (پیست دوچرخه سواری)، پارک میدان شهید مدنی، پارک بانوان و ... اشاره نمود.

جهانشهر به علت وسعت بالایی که دارد و همچنین فضاهای سبز زیاد، درختکاری‌های منظم و امکانات رفاهی خوب محیط سبز و آرام را برای ساکنین این محله به ارمغان آورده است. به طور متوسط قیمت خانه در این منطقه برابر با قیمت خانه در محله ستارخان تهران است اما گاهی اوقات در این محله دِنج و لاکچری خانه هایی یافت می شود که از لحاظ قیمت با خانه های نیاوران برابری می کند.

1188

اجاره واحدهای 140 تا 200 متری در جهانشهر

برای اجاره یک واحد 155 متری شیک و خوش نقشه در این منطقه به 500 میلیون پول پیش نیاز دارید به اضافه 12 میلیون ناقابل که باید هر ماه به حساب صاحب خانه محترم واریز بفرمایید البته مبلغ ودیعه و اجاره قابل تبدیل است. این واحد 3 خوابه که در سال 93 ساخته شده در طبقه چهارم واقع شده دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، سرویس ایرانی و فرنگی، تراس و کولر گازی می باشد.

برای اجاره یک واحد 165 متری در بلوار ماهان باید 350 میلیون به عنوان ودیعه و ماهی 15 میلیون بابت کرایه ماهانه پرداخت کنید که این مبلغ غیر قابل تبدیل است. این واحد 3 خوابه که در طبقه اول واقع شده دارای لابی بزرگ، دوربین مدار بسته، آب، برق و گاز اختصاصی، آسانسور، پارکینگ، 2 انباری که یکی داخل واحد قرار دارد و تراس قابل چیدمان می باشد.

Amazing-Renovated-Apartment-With-A-Contemporary-Look-From-Saint-Petersburg-3

به گزارش شایانیوز در بلوار مولانا برای اجاره یک واحد 185 متری نوساز به 800 میلیون ودیعه و 10 میلیون اجاره ماهانه نیاز است که البته با توجه به قیمت های این منطقه و موقعیت ملک مزبور مبلغ فوق زیر قیمت منطقه است. این واحد که در طبقه اول واقع شده دارای لابی مبله و سرایدار 24 ساعته می باشد.

اجاره واحدهای زیر 100 متر

در خیابان کسری شمالی برای اجاره یک واحد 90 متری 2 خوابه به 250 میلیون پول پیش و 7/5 میلیون اجاره ماهانه نیاز است. این واحد 2 خوابه که در طبقه دوم واقع شده دارای آسانسور، پارکینگ، تراس و انباری است. این واحد 15 سال پیش ساخته شده البته هم مشاعات هم واحد بازسازی شده اند.

e-1-850x491

اگر توانایی پرداخت اجاره ماهانه را ندارید پیشنهاد ما به شما واحدی 90 متری در بلوار بهارستان است که در سال 85 ساخته شده. برای اجاره این واحد 2 خوابه که در طبقه دوم قرار دارید باید مبلغ 365 میلیون به عنوان ودیعه پرداخت کنید. شایان ذکر است که واحد مزبور پارکینگ ندارد.

اجاره واحدهای بالای 200 متر

وقتی صحبت از واحدهای بالای 200 متر می شود باید برای مواجه شدن با قیمت های عجیب و غریب آماده باشید. چرا که برای اجاره این واحدهای لوکس و فول امکانات باید چند ده میلیون کنار بگذارید. برای اجاره یک واحد 250 متری در بلوار مولانا به 500 میلیون ودیعه و 30 میلیون اجاره ماهانه نیاز دارید. این واحد خوش نقشه 3 خوابه دارای 2 پارکینگ، جکوزی، سرایداری، سالن اجتماعات، تراس، انباری، آسانسور و ویوی جذاب می باشد.

یک واحد 270 متری 4 خوابه در خیابان فرمانداری واقع شده که در سال 1400 ساخته شده است. این واحد دارای لابی مبله و روف گاردن است. 2 پارکینگ سندی، 2 جکوزی داخل واحد و تراس قابل چیدمان از امکانات این واحد لاکچری می باشد. برای اجاره این واحد باید 700 میلیون  ودیعه و ماهی 35 میلیون ناقابل اجاره پرداخت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی