|

انتقادی جالب از بیبی دوج

چرا بیبی دوج آتیش به پا کرده؟

BabyDoge

بیبی دوج BabyDoge، سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار و فرزندخوانده Dogecoin، در ماه ژوئن...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیبی دوج BabyDoge، سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار و فرزندخوانده Dogecoin، در ماه ژوئن  یک ماه متزلزل را پشت سرگذاشت. این ارز دیجیتال در اول ژوئن به 0.00000000025 دلار (، هشت صفر) رسید و متعاقباً تا اواسط ماه به 0.0000000011 دلار سقوط کرد.در این مرحله از زندگی، قیمت BabyDoge عمدتاً با تصمیم های معامله‌گران خرده‌فروش و تلاش‌های ارز دیجیتال تعیین می‌شود.

در این زمینه، جامعه بیبی دوج BabyDoge عملکرد خوبی داشته است.صفحه رسمی توییتر BabyDoge دارای 1.4 میلیون فالوور، صفحه رسمی اینستاگرام آن 283 هزار فالوور و کانال تلگرام آن بیش از 200 هزار عضو دارد (بر اساس داده CoinMarketCap). از میان توکن های میم غیر Dogecoin/Shiba Inu،بیبی دوج BabyDoge این شانس را دارد که در عرصه روند صعودی قراربگیرد.

سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی رمزارز ممکن است به جذب توکنومیکس کاهش‌دهنده BabyDoge و مالیات و دارندگان توکن های غیرفعال درآمدی ارائه دهند. اگر توسعه‌دهندگان بیبی دوج BabyDoge بتوانند از طریق ایجاد NFT و GameFi برخی ابزارهای پرکاربرد را به توکن ارائه دهند، مطمئناً میم کوین این پتانسیل را دارد که در رونق ارزهای دیجیتال بعدی افزایش یابد. در حال حاضر، عملکرد قیمت احتمالاً بسیار متلاطم باقی خواهد ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها