|

بیت کوین در محدوده ای حساس!

سیگنال های شگفت انگیز از بیت کوین!!

bitcoin

شما به‌عنوان یک فعال بازار ترجیح می‌دهید در بازار نزولی هولدر بیت‌کوین باشید یا آلت‌کوین‌ها؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسانات بوده و اکنون بیت کوین bitcoin در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.دامیننس بیت‌کوین با ریزش شدیدی که از محدوده ۴۸٪ تجربه کرد، به محدوده ۴۳ درصدی رسیده است و روی محدوده حمایت داینامیک رسم‌شده قرار دارد.

این محدوده حمایتی تا این لحظه مانع ریزش بیشتر دامیننس شده و بااین‌حال این سطح تا به این لحظه قدرت تغییر روند را نداشته است؛ از سوی دیگر شکست این سطح می‌تواند ریزش بیشتری را در نرخ سلطه بیت‌کوین درپی داشته باشد.

ازطرفی موجودی ماینرهای بیت‌کوین به کمترین حد خود از ۶ ژانویه ۲۰۲۲ رسیده است. این شاخص از ۱۹ ژوئن در حال کاهش بوده و هنوز ریزش اخیر خود را بازیابی نکرده است. با کاهش صرفه اقتصادی استخراج بیت‌کوین و افت حاشیه سود استخراج‌کنندگان، روند هولد کردن توسط ماینر‌ها کاهش یافته و آن‌ها را مجبور به توزیع بیشتر بیت‌کوین‌ برای جبران هزینه‌های خود کرده است.

کاپو پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین کف قیمتی خود را در محدوده ۱۶ هزار دلار تشکیل دهد. وی انتظار دارد که بیت کوین برای مدت کوتاهی، در سطوح کمتر از ۱۶ هزار دلار اصلاح شده و پس از آن، با یک رالی شدید، بتواند سطح ۲۰ هزار دلار را به عنوان یک سطح حمایتی پس بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها